Anar al contingut

Estiu

Una marca de sostenidors crea un matalàs d'estiu per a dones amb pits grans

Després d'una broma a les seves usuàries, Bravissimo va veure que la necessitat era real

María Aragón

Una marca de sostenidors crea un matalàs d'estiu per a dones amb pits grans

Va començar com una broma per l’April Fools’, el dia de les innocentades a l’abril, i s’ha convertit en una realitat. La marca de sostenidors Bravissimo ha escoltat les peticions de les seves usuàries i ha creat el matalàs definitiu.

"Estem ocupats desenvolupant un matalàs. Els forats per als pits fan que et puguis relaxar. ¿Qui el vol?" La publicació a les seves xarxes acompanyava un dibuix de com se l’imaginaven. I la reacció va ser comuna: "Tant de bo no fos una broma".

La resposta va ser aclaparadora i la marca va posar fil a l’agulla per respondre a aquesta necessitat com abans millor, de cara a aquest estiu.

"Ens vam adonar que la idea va encantar i que les dones desitjarien que no fos una broma", diu en un comunicat. "Encara que no som experts en matalassos, n’havíem de desenvolupar un".

I aquest va ser el resultat:

L’alegria de les usuàries va desbordar les seves xarxes. Semblava que era l’element més esperat. "¿On has estat tota la meva vida?"

Alguna planeja portar-lo a Espanya durant les seves vacances.

En definitiva, una "gran idea".