'El Niño' Torres va entrar plorant al vestidor i va demanar perdó a tots els seus companys
El golejador del Camp Nou va reconèixer que se sentia responsable de la derrota per la seva expulsió
/
Fernando Torres ‘el Niño’, el golejador matalasser en l'espectacular nit d'anada de quarts de final de la Champions al Camp Nou, va marcar un golàs davant el Barça, va avançar al marcador l'Atlètic de Madrid i, poc després, va ser expulsat per una rigorosa segona targeta groga. Segons va relatar ‘El partido de las 12’, de la COPE, Torres va entrar plorant al vestidor blanc-i-vermell i va reconèixer davant els seus companys “sentir-se responsable de la derrota”. Això sí, com faria després a Twitter, els va demanar a tots ells “un últim esforç al Calderón, per capgirar a l'eliminatòria; hem d'estar tots units al Calderón”.
Me siento responsable de la derrota, pero ahora más que nunca todos al Calderón a remontar #ForzaAtleti pic.twitter.com/3inDMDYCEt
— Fernando Torres (@Torres) 5 de abril de 2016
Malgrat el seu somriure als prolegòmens i durant l'inici del partit, reforçat pel gol que va anotar, finalment la nit no acabaria bé per a Torres. La seva expulsió al minut 35, amb el resultat de 0-1 per a l'Atlètic, va ser l'inici de la posterior remuntada blaugrana, que permet als de Luis Enrique viatjar al Vicente Calderón amb un mínim avantatge.
- Vida saludable Luis Enrique (55 anys): «Faig esport en dejú, i després d’entrenar esmorzo només si em ve de gust. He arribat a sopar sis ous… és un dels aliments amb més nutrients»
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- León XIV, a Barcelona Illa es reuneix amb el Papa i li agraeix la seva «sensibilitat cap a Catalunya»
- Fallada en el «software» Adif emprendrà accions legals contra Siemens pels talls totals de Rodalies d’aquest dimarts
- Mandat de tres anys Llum Rodríguez es converteix en la primera síndica major de la Sindicatura de Comptes
