Festes locals

La campanya per la cultura popular d’Esplugues aconsegueix el seu objectiu

17 dies abans que s’acabi la campanya, 66 mecenes han sumat ja 1.645 euros, superant l’objectiu dels 1.500 €

La campanya per la cultura popular d’Esplugues aconsegueix el seu objectiu

Coordinadora d'Entitats de Cultura Popular d'Esplugues de Llobregat

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La campanya demicromecenatge que va impulsar la Coordinadora d’Entitats de Cultura Popular d’Esplugues (Baix Llobregat) ja ha aconseguit el seu objectiu. 17 dies abans que acabi la campanya, 66 mecenes han sumat ja 1.645 euros, superant així l’objectiu dels 1.500 €.

Segons la campanya, el propòsit és «reforçar el pressupost, retallat amb motiu de la Covid-19, de la coordinadora cultural per poder donar resposta a totes aquelles iniciatives que es volien portar a terme durant aquest any 2021».

A la imatge penjada a Instagram que promociona la campanya, els organitzadors declaren que «sense tenir ingressos de les barres i amb el poc suport institucional, la Coordinadora d’Entitats de Cultura Popular d’Esplugues es veu obligada a posar en marxa aquesta campanya de micromecenatge» i que aquesta iniciativa servirà per «pagar als artistes contractats per la Festa Major», així com per a «fer difusió del projecte de la Coordinadora i potenciar les festes, grups i figures».

Notícies relacionades

La campanya permet aportacions de 5 fins a 75 euros amb diverses recompenses que van des de l’agraïment públic en xarxes socials fins a pòsters i teixits tradicionals amb els emblemes de Santa Magdalena i de Sant Mateu.

Més notícies deEsplugues en l’edició local d’EL PERIÓDICO