Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Tenemos el teléfono fijo averiado desde hace más de un mes"
zentauroepp46147771 mujer agresiones181205202321 / ALBERT BERTRAN
JoriP Puente de Palma
Volvimos a casa el 16 de septiembre. El teléfono fijo estaba averiado, solo se oía un fuerte zumbido. Di parte al 1002 y al Servicio Técnico de la web movistar.es.
Entretots
Desde entonces he reclamado una veintena de veces. Hay un robot que no se entera de nada. A veces me han llamado desde Colombia y me han asegurado que "pasaban la nota y los técnicos vendrían a reparar". Éxito nulo. Ahora ya ni siquiera hace el zumbido: mudo total.
¿Qué hay que hacer para que alguien repare mi línea? En casa somos dos personas de 81 y 76 años. ¿Puede tenerse un teléfono averiado más de un mes? ¿Qué clase de servicio es este?
Participacions delslectors
"Amb les obligacions de la nova llei de Benestar Animal, difícilment la gent adoptarà mascotes"
Ramon Gausachs L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
El debat
-
- Salut pública Els metges avisen de l’expansió de la tinya entre els joves
- INVESTIGACIÓ Un regidor del PP a Esplugues va colar com a despeses del partit factures pròpies
- Una història de superació "L’addicció va agafar les regnes de la meva vida"
- Chery inicia el desembarcament xinès en el motor espanyol
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Hisenda Renda 2021: Sis deduccions de la declaració de l’IRPF 2020 que no s’han d’oblidar
- Vine a escalar i queda't a dormir
- ¿Per què els espanyols som els únics europeus que utilitzem persianes?
- Dubtes tributaris ¿Cal declarar els bizums a Hisenda en la renda 2021-2022?