Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Rèplica a la carta de M. Àngels Brunsó sobre el problemes amb els busos de la companyia Sarfa

rjulve46839165 barcelona 05 02 2019 estacion del nord de autobuses fotograf190205193412

rjulve46839165 barcelona 05 02 2019 estacion del nord de autobuses fotograf190205193412 / ALBERT BERTRAN

En relació a la carta de la senyora M. Àngels Brunsó 'No puedo ir a trabajar cómodamente: Problemas con los autobuses Sarfa' de l'11 de juliol de 2019 sobre el seu trajecte diari amb Sarfa, voldríem fer algunes apreciacions.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

L’empresa concessionària no pot obligar la resta d’usuaris a agafar un servei o l’altre.

Respecte al fet que la línia E6 no pari a Castelló d’Empúries es deu al fet que la concessió no contempla més parades que les incloses específicament per ser un servei exprés.

En relació al bus matinal de les 10.00 provinent de Barcelona, aquest arriba a Santa Margarida a les 10.07. Així mateix, dins de l’itinerari 12, hi ha altres expedicions que podria agafar a Castelló d’Empúries amb direcció a Santa Margarida, com, per exemple, el de les 10.15, que arriba a les 10.25, i no arribaria tard a la feina.

Finalment, respecte a l’afirmació de la targeta T10/120, aquesta només és vàlida dins l’itinerari 12 i no pel 3 (Barcelona-Costa Brava), d’acord amb els requeriments donats per aquest títol específic. Tot i això, la usuària podria passar per les taquilles de Sarfa i comprar el bitllet per a les expedicions de les 10.15, en lloc de la T10/120, assegurant-se una plaça. I en el cas que no es pugui desplaçar, pot comprar el bitllet per internet.

 

Participacions delslectors

Mésdebats