Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

'Overbooking' de primera classe

zentauroepp45421520 correction   this undated handout picture released by singap181011202500

zentauroepp45421520 correction this undated handout picture released by singap181011202500 / HANDOUT

El diumenge dia 9 de desembre, com molta altre gent, tornava del pont en el darrer avió des de Lisboa per tal d’aprofitar els 4 dies de festa, i en arribar a l’aeroport ens van comunicar que hi havia overbooking i que sobraven 15 persones que no podien tornar en aquell vol.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

En principi els de la línia aèria TAP havien fet una preselecció de gent que no podia tornar, ningú sap amb quin criteri, però, com és lògic, els afectats es van queixar, ja que gairebé tothom treballàvem el dilluns.

Aleshores van começar a negociar un per un, oferint diners i una nit d’estada a Lisboa, però sense assegurar l’hora del vol que els oferirien. Quan va estar tot canviat per vols del dia següent, canvi de maletes ja facturades, etc. vam poder embarcar i marxar, evidentment molt més tard del previst. Segons tinc entès, això és legal i es pot fer.

El que jo personalment crec que no pot ser és que a la zona de business -businessels seients del mig estaven buits- no es puguin utilitzar, no fos cas que algú s’enfadi. Crec que si als senyors de buisness se’ls proposa i se’ls abona la diferència que han pagat, unes quantes persones més podrien haver viatjat. Aquí sí que cal que es revisin els protocols.

 

Participacions delslectors

Mésdebats