Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Els 19 dies que vaig passar sense línia telefònica

zentauroepp46147771 mujer agresiones181205202321

zentauroepp46147771 mujer agresiones181205202321 / ALBERT BERTRAN

Gràcies, Movistar. Després de més de 19 dies sense línia al telèfon fix, més de 40 trucades (cap queixa dels operadors i tècnics; sempre han estat correctes, ells són els que s'emporten les bufetades) l'única resposta que he rebut és que és una avaria sobre la línia de coure.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

No sóc l'única persona del Poble Sec amb aquest problema. La majoria de persones grans ens trobem en una situació greu en no poder-nos comunicar amb ningú. Si en un esdeveniment esportiu, d'aquests que atreuen milers de persones hi hagués una avaria no sé si trigarien més de 19 dies a solucionar-la. No em serveixen les paraules 'perdó' ni 'disculpes'; ja fa temps que han perdut el seu sentit ja que és molt còmode utilitzar-les per sortir del pas.

Això sí, al final de cada consulta Movistar et dona les gràcies per confiar en el seu servei.

Participacions delslectors

Mésdebats