turisme
La Costa Daurada apel·la a la confiança d'una destinació vacacional segura
La nova campanya de comunicació es dirigeix als mercats català i espanyol com a públics prioritaris
zentauroepp31126186 anfiteatro romano200515094548
La Costa Daurada apel·la a la confiança per promocionar-se com una destinació vacacional segura, segons informa el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. La nova estratègia de comunicació té un pressupost de gairebé mig milió d’euros i es dirigeix als mercats català i espanyol com a públics prioritaris, en un context de restriccions de mobilitat i transport per contenir la pandèmia de la Covid-19.
Aquest mateix dilluns ja s’han posat en marxa algunes de les accions de publicitat previstes, que es mantindran fins a principis de setembre. La campanya està adaptada a la situació de lluita contra la pandèmia, s’ha dut a terme coordinadament amb l’Agència Catalana de Turisme i apel·la als bons records de vacances passades, en paisatges i referències coneguts per haver-se disfrutat.
Notícies relacionadesLa televisió i els mitjans en línia difondran dos anuncis, firmats per la productora Minifilms, elaborats en ple confinament i en col·laboració del Centre de la Imatge Mas Iglesies de Reus (CIMIR) i l’Arxiu Comarcal de la Conca de Barberà.
La proposta gràfica, a càrrec de l’agència La Guerrilla, reflecteix en dos originals diferents aquesta mateixa aposta comunicativa.
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Els polítics escalfen motors entre llibres, roses i sondejos
- L’‘abril’ celebra els llibres amb una vetllada irrepetible al Dry Martini
- Sant Jordi obre la campanya electoral amb una desfilada de candidats
- L’autògraf es venja del ‘selfie’ al Sant Jordi Musical de la Damm