TRANSFORMACIÓ DIGITAL

Telefónica i Amazon firmen un acord de col·laboració per donar serveis al núvol

Els dos gegants creen una estratègia digital per donar suport al sector empreses

telefnica

telefnica

2
Es llegeix en minuts

L’emmagatzemament al núvol (‘cloud’) és una d’aquestes peces claus que ha aportat la tecnologia i que avui és imprescindible. En aquesta conjuntura, la companyia Telefónica ha anunciat una col·laboració estratègica amb Amazon WebServices que té com a objectiu facilitar l’adopció de serveis ‘cloud’ a les empreses. El mecanisme serà incloure Amazon Web Services (AWS) en l’oferta ‘multicloud’ de l’operadora per al mercat B2B. En virtut d’aquest acord, els clients de Telefónica tindran accés a una nova gamma de serveis ‘cloud’ i de connectivitat de dades i, amb això, la possibilitat d’accelerar la transformació digital.

De cara a donar resposta a les necessitats empresarials, s’ha creat un centre d’excel·lència en ‘cloud’ especialitzat dins d’AWS.

En l’actualitat milions de clients a tot el món utilitzen la tecnologia d’emmagatzemament d’AWS per accelerar els terminis de comercialització, reduir els costos i donar suport als seus negocis en l’àmbit mundial. Els empresaris que volen migrar a AWS volen ser més innovadors i necessiten un soci amb idees afins que els acompanyi en aquesta transformació digital. Aquí entra en joc Telefónica Business Solutions, que proporciona una cartera de serveis competitiva i que facilita l’adopció de serveis ‘cloud’.

Especialistes

Per fer possible aquesta transformació, l’operadora compta amb especialistes formats i certificats en serveis i millors pràctiques, mentre que AWS comptarà amb recursos dedicats per donar suport a Telefónica i els seus clients. En aquest viatge per aconseguir els resultats i l’agilitat que ofereix el ‘cloud’, els clients corporatius podran confiar en Telefónica perquè els ajudi a desenvolupar l’estratègia apropiada i treure el millor partit a la tecnologia d’AWS. Telefónica també utilitza AWS en els seus sistemes d’IT interns per donar suport als serveis digitals que s’ofereixen als clients, i pot compartir aquesta experiència per ajudar a accelerar la seva innovació.

La via digital

En l’actual conjuntura, les empreses necessiten impulsar la transformació digital mitjançant l’adopció del ‘cloud’. A Telefónica s’ha creat un centre d’excel·lència que aprofita l’experiència d’AWS, de cara a aconseguir una transició ràpida al ‘cloud’ per als clients.

Notícies relacionades

El Centre d’Excel·lència de Telefónica utilitza el ‘well-architected framework’ d’AWS i les pràctiques recomanades per aquesta empresa per obtenir una infraestructura segura i escalable capaç d’aprofitar tot l’actual potencial dels serveis basats en el núvol.

“Els nostres clients ens demanen consell i recolzament en els seus processos d’adopció del ‘cloud’. AWS, amb la seva àmplia i especialitzada gamma en aquest tipus de serveis, així com la seva presència internacional, és una peça que encaixa perfectament en la nostra oferta. Una oferta amb què els nostres clients podran gestionar la seva infraestructura, aplicacions i càrregues de treball amb la millor tecnologia possible”, assenyala Hugo de los Santos, director global de Productes i Serveis de B2B de Telefónica.