Indústria

Marie Claire ja té nou amo

B2TEX, del grup Think Textil, es converteix en la propietària després de rebre 9,5 milions de la Generalitat Valenciana

zentauroepp53013068 castell n 3 4 2020 econom a  coronavirus   marie claire la e200403105419

zentauroepp53013068 castell n 3 4 2020 econom a coronavirus marie claire la e200403105419 / A Miguel Lorenzo

1
Es llegeix en minuts

L’empresa centenària castellonenca Marie Claire ha fet efectiu aquest divendres el traspàs de propietat al grup empresarial B2TEX, del qual forma part Think Textil, a la seu ubicada a Vilafranca després de rebre recentment un finançament de 9,5 milions de la Generalitat Valenciana, a través del fons valencià de resiliència.

El grup empresarial que assumeix el control de la companyia especialitzada en la fabricació i comercialització de pantis, mitges, mitjons, roba íntima, bany, pijames i material sanitari està dirigit pels empresaris Álvaro Bordils i David Lasheras, que fins ara tenien la logística tèxtil com el seu camp principal d’actuació.

De fet, la nova direcció general de la companyia serà assumida per Álvaro Bordils, que està convençut que l’arrencada de la marca s’aconseguirà gràcies a l’equip tan compromès amb la marca i empresa que els fa únics i diferenciadors: «Estem vivint un moment molt emocionant al poder veure una altra vegada el somriure i la il·lusió del nostre equip amb aquest nou projecte i confiem que entre tots el tirarem endavant».

«Agrair a tots i cada un d’ells i les seves famílies l’esforç que han portat a terme i el compromís amb els canvis per tirar endavant més forts que mai», ha afegit Bordils.

La nova propietat, segons indica en un comunicat, treballa ja en un pla de viabilitat amb canvis «exhaustius» per aconseguir ressorgir l’empresa, fent efectives mesures d’optimització de recursos productius, reducció de costos de fabricació i de recursos energètics, millores en la cadena de subministraments i rejoveniment de la marca, amb una nova estratègia comercial.

Notícies relacionades

No obstant, els canvis es recolzaran sobre el valor de la seva història, ja que part estratègica de la tornada es basarà en la reactivació de la marca, en primer lloc, connectant amb les dones que recorden l’esplendor que va viure Marie Claire als anys 80 i 90, amb publicitats tan mítiques com aquell anunci que ja donava missatges inclusius de «‘Marie Claire, Marie Claire, un panty para cada mujer’».

Posteriorment, l’empresa té la voluntat de rejovenir el disseny dels seus productes perquè li permetin dirigir-se a un públic més jove, així com diversificar les línies de producte que comercialitza actualment i les col·laboracions que fa amb marques importants en el sector de la moda i altres aliances estratègiques que li permetin ampliar el seu espectre de mercat.

Temes:

Empreses