CRISI INDUSTRIAL
gran car 1200
El tancament de les plantes de Nissan: Protestes i reaccions | Últimes notícies en DIRECTE
Últimes notícies sobre l'evolució de les protestes i de les reaccions que ha provocat la decisió de l'empresa automobilística
La multinacional Nissan ha anunciat el tancament de fàbriques a Catalunya tot i que manté les d’Àvila i Cantàbria, que passen a la seva filial Renault. Els treballadors de les plantes de Nissan a la Zona Franca i a Montcada i Reixac estan disposats a evitar el tancament de l’activitat industrial de la companyia japonesa. Les reaccions polítiques no s’han fet esperar. Després de les concentracions de protesta davant les plantes, les mobilitzacions s’han traslladat a Barcelona i a les rondes. El tancament de les plantes de Nissan deixarà sense ocupació els 3.000 treballadors de les plantes catalanes, però els acomiadaments poden acabar elevant-se a uns 20.000, tenint en compte l’impacte del tancament sobre les companyies de components i serveis que han treballat fins ara per assortir el gegant nipó.
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
Fa 2201 dies
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Animals de companyia Ja és oficial: la UE endureix avui les normes per als amos de gossos i gats amb un nou requisit obligatori
- Compte enrere per a la PAU Què se n’ha fet de Berta García, l’alumna que va treure la millor nota a la selectivitat catalana: «El pitjor de la universitat és Rodalies i els mals professors»
- PAU 2026 a Catalunya Arribar a la selectivitat després del curs de les vagues: «Entenc la protesta, però competim per la nota amb alumnes que no han fet ni una aturada»
- SECTOR IMMOBILIARI El boom de l’habitatge mostra els seus primers signes de fre: menys vendes i pujades de preu
