mesures pel coronavirus

El Corte Inglés dona prioritat al personal sanitari en els enviaments 'online'

zentauroepp48896477 corte ingles f macia bertran190702122614

zentauroepp48896477 corte ingles f macia bertran190702122614 / ALBERT BERTRAN

1
Es llegeix en minuts

El Corte Inglés donarà servei prioritari de venda ‘online’ als professionals de la Sanitat. La firma de distribució ha posat en marxa un servei especial per als sanitaris que vulguin realitzar les seves compres d’alimentació i productes de primera necessitat. 

«Conscients del cansament, l’excés de treball i l’escàs temps que tenen aquests professionals, la companyia ha volgut crear una plataforma que els faciliti les gestions de la cistella de la compra», expliquen fonts d’El Corte Inglés en un comunicat. Per a això, ha habilitat un número de telèfon i una adreça electrònica on poden realitzar la seva comanda d’una forma més àgil i ràpida, i on només s’atendrà el personal sanitari.

El número de telèfon i l’adreça electrònica es proporcionarà a les gerències dels hospitals que ho sol·licitin a través de les xarxes socials d’El Corte Inglés; els mateixos hospitals els podran facilitar al seu personal sanitari. A més, la companyia els portarà de forma gratuïta la compra al seu domicili.

Notícies relacionades

El Corte Inglés manté operatius al voltant de 300 establiments comercials, que inclouen tots els supermercats Supercor, els hipermercats Hipercor, i les àrees d’alimentació i gran consum.

També ha reforçat el servei de Click&Car, que permet la compra ‘online’ o per telèfon, i la recollida de la comanda a l’aparcament del centre comercial triat pel client. Aquest servei dona la possibilitat als ciutadans de no trencar el seu aïllament, ja que la recollida de la comanda es realitza des del mateix vehicle del client.