SERVEI PÚBLIC

Correus registra una caiguda del 70% en els clients de la seva xarxa d'oficines

La companyia ha reduït l'horari d'atenció a tres hores, entre les 9.30 i les 12.30

correosok

correosok

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Correus va atendre uns 88.000 clients a la xarxa de 2.500 oficines postals que té distribuïdes per tot el país aquest dilluns, el primer dia feiner de l’estat d’alarma per la crisi del coronavirus, cosa que implica una caiguda del 70,6% respecte a la mitjana diària de 300.000 clients que comptabilitza en una jornada habitual.

Així ho va indicar aquest dimarts la societat pública, que recorda que treballa per garantir la prestació del servei postal públic que té encomanat per llei. Entre les tasques dutes a terme a les oficines postals aquest dilluns figuren serveis bàsics com són l’enviament de diners mitjançant girs postals, operació que forma part del referit servei postal universal.

En un comunicat, Correus recorda que, en virtut del protocol habilitat per l’empresa per garantir aquest servei, ha reduït l’horari d’obertura de les seves oficines a tres hores, entre les 9.30 hores i les 12.30 hores, de dilluns a divendres.

Instruccions de Sanitat

Notícies relacionades

A més, la companyia assegura que s’estan guardant tots els protocols dictats per les autoritats sanitàries. «Totes les activitats s’estan desenvolupant seguint les instruccions emanades del Ministeri de Sanitat, per preservar la salut dels treballadors i clients», assegura la societat postal. No obstant, afirma que «tornarà a adaptar la seva operativa» en cas que així ho indiquin les circumstàncies.

La companyia «agraeix» el «compromís» dels seus treballadors, «que dia a dia demostren responsabilitat en la prestació d’un servei públic que en aquests dies és més important que mai».