sector financer

CaixaBank i Salesforce arriben a un acord de desenvolupament tecnològic

Treballaran en l'aplicació de noves eines per potenciar la relació amb els clients

zentauroepp51015510 eco caixa191121132728

zentauroepp51015510 eco caixa191121132728

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

CaixaBank i Salesforce, firma especialitza en gestió de la relació amb els consumidors (CRM, en les seves sigles en anglès), han arribat a un acord per al desenvolupament conjuntd’innovació tecnològica per a serveis financers. L’entitat bancària i la companyia tecnològica uniran esforços en projectes d’innovació que apliquin les últimes tecnologies en el CRM a la transformació dels serveis bancaris. El treball conjunt de CaixaBank i Salesforce farà possible conèixer millor els clients, una arquitectura de la informació més eficient i més personalització del servei. A més, els treballadors de CaixaBank disposaran d’eines innovadores per donar resposta a les necessitats dels clients i contribuir a millorar l’experiència d’usuari, un objectiu clau del Pla Estratègic 2019-2020 de CaixaBank.

Keith Block, co-conseller delegat (CEO) de Salesforce, s’ha reunit amb Jordi Nicolau, president executiu de l’àrea de negoci digital de CaixaBank, i Pere Nebot, Chief director de serveis informàtics de l’entitat, per firmar l’aliança entre les dues organitzacions, en una trobada celebrada a San Francisco en el marc de Dreamforce, l’esdeveniment de ‘software’ més gran del món, amb més de 170.000 assistents previstos.

Programa d’investigació

L’acord estableix la incorporació de CaixaBank al ‘Salesforce Financial Services Cloud Design Partner Program’, un programa internacional d’R+D de Salesforce integrat per un reduït grup de bancs mundials que, al costat de l’equip de la companyia tecnològica, estan experimentant amb noves formes d’aproximació als clients per oferir serveis i tecnologies, la qual cosa després pot tenir un efecte en cadena en els models d’oficina de l’entitat.

Notícies relacionades

D’altra banda, la col·laboració entre CaixaBank i Salesforce s’estendrà també al programa d’ajuda a col·lectius amb dificultats per integrar-se al mercat de laboral impulsat per la Fundació Bancària «La Caixa».

CaixaBank és el grup financer líder en banca minorista a Espanya i un dels més importants de Portugal, amb 15,6 milions de clients al mercat ibèric i la xarxa comercial més gran de la península. La tecnologia i la digitalització són clau en el model de negoci de l’entitat, que té la base de clients digitals més gran d’Espanya (6,3 milions).