CONSUM

Coca-cola dispara els seus llançaments a Espanya i creix en versions sense sucre

El 2018, la firma va incrementar en un 37% el nombre de productes que comercialitza

ades

ades

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’empresa Coca-Cola ha disparat el llançament de nous productes i versions a Espanya en els últims anys, especialment els baixos en sucres o sense, que també han sigut protagonistes en el capítol de vendes.

Això es desprèn de l’informe de sostenibilitat de la companyia nord-americana corresponent a l’exercici 2018, que apunta que la seva cartera en el mercat espanyol presenta avui un 17% menys de sucre per litre en comparació amb la dada del 2015, per sobre de la disminució del 6,8% que registrava el 2017 respecte a aquell mateix any de referència.

El 2018, la firma va incrementar en un 37% el nombre de productes que comercialitza al país (de 80 a 110), dels quals en col·loca al mercat 280 referències.

D’aquestes, 125 són versions "baixes o sense calories", d’acord amb les seves pròpies xifres, un 22% més que el 2017.

Només en els últims mesos ha llançat al mercat una nova beguda energètica (Coca-Cola Energy), la marca d’aigua Glacéau, el refresc de poma Appletiser, els sucs infantils Capri-sun, l’ensenya de begudes vegetals AdeS i la marca de te i cafè ecològic a punt per prendre Honest.

Des de la corporació multinacional de begudes han incidit que Espanya està al capdavant en matèria d’innovació en termes mundials i és un dels mercats on més productes nous s’han presentat.

Notícies relacionades

Aquesta aposta per convertir-se en una empresa "total" de begudes –que l’està portant a entrar en noves categories i no només a operar en refrescos– també s’ha traduït en les seves vendes, ja que el 55% del total es correspon amb begudes baixes o sense calories, mentre que al seu informe de 2017 aquest percentatge se situava en el 40%.

Només amb la seva marca Coca-Cola, les versions ‘zero’, light’ i ‘sense’ representen el 43% de les seves vendes a Espanya.

Temes:

Consum