Telecomunicacions

Telefónica llança una plataforma de televisió 'online' per 8 euros al mes

L'operadora uneix el contingut de Cero i Vamos en una espècie de Netflix espanyol per als que no tenen Fusión

La companyia llança una oferta dirigida a segones residències per als seus clients de Fusión des de 15 euros al mes

zentauroepp45566432 a woman walks into a telefonica office building in barcelona181029095229

zentauroepp45566432 a woman walks into a telefonica office building in barcelona181029095229 / ALBERT GEA

2
Es llegeix en minuts
Sara Ledo

Telefónica rebla el clau. Després d’unir-se aNetflixper oferir als seus clients de Fusión els seus continguts i els de la plataforma nord-americana, ara va un pas més enllà i treu la seva pròpia plataforma de televisió perals que no siguin clients de Movistar. La nova televisió, que l’operadora posarà en funcionament al juny, oferirà els continguts originals de Movistar+ que s’emeten a les cadenes Cero i Vamos.

Segons ha explicat el president de Telefónica España, Emilio Gayo, la nova plataforma inclourà, a més, els esdeveniments esportius més rellevants que s’emeten en aquestes dues cadenes com són alguns partits de l’NBA –però no està previst que inclogui futbol–, així com un catàleg de 270 pel·lícules i 300 sèries. Segons la informació de l’operadora, aquest servei porta associada una línia mòbil, tot i que aquesta no inclou cap càrrec, segons han explicat fonts de Telefónica. 

En l’actualitat, Telefónica compta amb4,1 milions de clients de televisiói el 80% de penetració. No obstant, Gayo ha reconegut que la televisió de pagament a Espanya encara té "molt recorregut" i amb aquesta iniciativa pretenen enganxar tots aquells clients que no formen part de Movistar perquè coneguin la seva proposta i evolucionin a Fusión. “La capacitat de creixement [en el mercat de la televisió de pagament] encara és molt gran i, a més, Movistar+ té un set de continguts originals realment reconeguts en el mercat”, va assegurar el directiu.

A més, la companyia llançarà un paquet exclusiu per a les segones residències, una nova oferta de banda ampla fixa destinada a cobrir l’accés a internet a les llars vacacionals per als clients Fusión. L’oferta tindrà fins a 10 megues de velocitat i estarà disponiblea partir de 15 euros al mesper als paquets Fusión Total Plus, 20 euros al mes per als paquets de Fusión Total i 30 euros per a la resta dels paquets Fusión.

Clients 'vip'

D’altra banda, l’operadora llançarà un servei prioritari (Priority) per a determinats clients més 'vip', aquells amb paquets de Fusión més alts –1,5 milions de llars, segons calcula Telefónica– a qui oferirà de forma gratuïta una atenció prioritzada i personalitzada a través d’agents, per evitar les màquines. "La base és assegurar una millor i més eficaç resolució de problemes i evitar que molts que tenen un problema i truquen que després hagin de tornar a trucar per veure si està resolt o no", va explicar Emilio Gayo.

Notícies relacionades

Aquest servei inclourà un expert tecnològic al servei dels clients per ajudar-los en gestions ordinàries de la seva llar –ja sigui un problema de Telefónica o d’un altre dispositiu o xarxa–, així  com descomptes o accessos preferents en l’adquisició de determinats productes i prioritzant la seva participació en experiències de la companyies, com per acudir a programes com ‘Leit Motiv’ o ‘La Residència’ o a esdeveniments esportius que patrocina l’operadora.

Finalment, Telefónica va presentar la quarta pota de les seves iniciatives per als pròxims mesos que té per objectiu la diversificació i innovació dins de la llar amb plataformes com Aura –dispositiu d’assistència per veu–, Connexió Segura o Movistar Junior –per controlar l’ús dels més petits de la casa–, Movistar Money –un moneder– i Movistar Car que veurà la llum el mes de maig –un nou dispositiu per als clients de Fusión que podran instal·lar en el seu vehicle i disfrutar de funcionalitats com ara wi-fi, trucada d’emergència o, fins i tot, accés a ofertes de la companyia.

Temes:

Telefónica