serveis

Aliança d'Hesperia i Hyatt per a dos hotels a Madrid i Barcelona

Els dos establiments amb la nova marca obriran el quatre trimestre d'aquest any

abertran34899488 barcelona   2016  08 02  television casting 4  temporada de 160802141750

abertran34899488 barcelona 2016 08 02 television casting 4 temporada de 160802141750 / JOAN CORTADELLAS

1
Es llegeix en minuts

Hesperia Hotels & Resorts y Hyatt Hotels Corporation han firmat dos acords en franquícia per a l’obertura de dos hotels a Espanya, a Madrid Barcelona, sota la marca Hyatt Regency, pel que la cadena espanyola mantindrà la propietat i la gestió operativa dels dos establiments.

En concret, es tracta del Hyatt Regency Hesperia, de 171 habitacions, fins ara l’Hotel Hesperia Madrid i el Hyatt Regency Barcelona Fira (fins ara Hotel Hesperia Barcelona Tower) de 280 habitacions, que obriran sota aquesta marca a partir del quart trimestre d’aquest any. Els dos compten amb categoria de cinc estrelles i constitueixen dos dels actius de més valor de la cadena Hesperia.

Hesperia realitzarà una inversió de 12 milions d’euros en els pròxims mesos per al condicionament dels dos hotels als estàndards de la marca Hyatt Regency, que desembarcarà així a Espanya, va informar l’hotelera.

Hyatt Regency és una de les marques 'premium’ de Hyatt, que compta amb més de 190 ubicacions a tot el món, de les quals 18 a Europa, tot i que fins ara no comptava amb presència al nostre país. A Espanya, Hyatt disposa de tres hotels (el Park Hyatt Mallorca, el Hyatt Centric Gran Via Madrid i l’Hotel Sofia Barcelona).

El grup Hyatt s’ha centrat a augmentar la seva presència a Espanya. "Aquests acords marquen una fita important per a Hyatt, ja que demostren la confiança dels propietaris i promotors en la solidesa de la nostra marca a tot Europa", ha afirmat la vicepresidenta de desenvolupament de Hyatt, Felicity Black-Roberts.

El conseller delegat d’Hesperia, Jordi Ferrer, ha destacat que aquest acord recolza l’esforç i l’aposta de la cadena per productes d’alta qualitat i s’emmarca en la política de donar el millor recorregut als seus hotels. L’acord amb Hyatt és el segon que tanca la cadena espanyola amb un gran operador internacional.

Notícies relacionades

Al novembre, Hesperia va firmar un acord estratègic amb la nord-americana Apple Leisure Group (ALG) per comercialitzar els seus resorts vacacionals a les Canàries i les Balears, sota la marca Secretes Resorts & Spas, i la marca family-friendly, Dreams Resorts & Spas.

Hesperia compta amb 28 hotels, quatre de vacacionals, i 24 establiments urbans.

Temes:

Hotels Turisme