bons resultats

Mutua Universal va elevar els seus ingressos un 7,47% el 2017

El resultat a distribuir va ascendir a 32,73 milions d'euros.

junta mutuauniversal 2018

junta mutuauniversal 2018

1
Es llegeix en minuts

Mutua Universal va obtenir el 2017 uns ingressos de 969,8 milions d’euros, amb un increment d’un 7,47% respecte de l’any anterior. Segons els comptes presentats en la junta d’accionistes celebrada aquest dijous, el resultat a distribuir va ascendir a 32,73 milions d’euros.

Segons la companyia, "en un entorn d’increment de l’ocupació, la xifra de treballadors adherits a la firma es va situar en 1.391.695, el 3,36% més que el 2016, amb un nombre d’empreses associades de 160.242. Mutua Universal té actualment més de 1.800 empleats i disposa de 136 centres de treball i assistencials repartits per tot Espanya.

Els centres d’assistència de Mutua Universal van rebre 1.259.083 visites, un 9,81% més que el 2016 i es van realitzar 565.886 sessions de rehabilitació (+7,54%). Els ingressos hospitalaris van ascendir a 4.049 (+3,86%).

Les inversions en la millora de la xarxa assistencial van assolir els 4,7 milions d’euros.

Entre les principals innovacions desenvolupades el 2017 es van incloure la implantació del sistema de telemedicina Clínica Online Empresa en els Serveis de Vigilància de la Salut (SVS), per a una assistència immediata, al mateix centre de treball, a qualsevol treballador que pateixi un accident o malaltia professional. També l’aplicació de la realitat virtual en tractaments psicològics, en casos de trastorns d’estrès i ansietat provocats per un accident laboral.

Notícies relacionades

Pel que fa als ajuts socials que l’entitat concedeix a treballadors afectats per accidents laborals de gravetat, es van tramitar 6.008 sol·licituds i es van concedir ajuts per un valor de 3.058.576 euros, un 47,48% més que en l’exercici anterior. El 2017 es van desenvolupar quatre noves línies d’ajuts socials destinades al col·lectiu d’autònoms.

El president de Mutua Universal, Juan Echevarría, va destacar la millora de la digitalització dels processos, "que aporta noves solucions i millora l’accessibilitat i l’eficàcia d’instal·lacions i serveis i la rapidesa i comoditat de l’usuari".