solucions tecnològiques
Visibilitat en 'e-commerce'
Epinium llança una eina per optimitzar la presència dels seus clients a Amazon.
En el futur vol que la seva plataforma també sigui compatible amb Alibaba
zentauroepp44150299 economia peu de foto miquel ferrando y carlos martinez cof180704182428
Epinium es recolza en Amazon per créixer amb el llançament d’una solució tecnològica per optimitzar el posicionament dels productes dels seus clients en el ‘marketplace’ del gegant nord-americà del comerç electrònic. Anteriorment l’‘start up’, fundada fa tres anys, estava centrada a realitzar estudis de mercat de manera automatitzada a través del seu algoritme. Ara, tot i que aquesta eina continua activa, la companyia està abocada en aquesta nova línia de negoci.
“Alguns estudis apunten que el 45% de les vendes en 'retail' (comerç minorista) estan influïdes per Amazon, bé perquè es produeixen a la seva plataforma, bé perquè s’utilitza per comparar preus o opinions. Això significa que si millores la teva presència a Amazon pots incrementar les vendes a tots els canals”, explica Carlos Martínez, director general i cofundador d’Epinium. L’eina, batejada com Epinium Analytics i operativa des del mes de maig, permet adaptar els títols, descripcions i fotografies dels articles –a més d’altres factors que en determinen el posicionament 'on line'– per situar-los als llocs més destacats d’Amazon.
Notícies relacionadesAlguns dels clients de més renom amb qui treballa actualment l’‘start up’ són Braun, Acer, Delonghi i Oster. Epinium monetitza els seus serveis a través d’una subscripció el preu de la qual oscil·la entre els nou euros al mes per gestionar menys de 50 referències i una mica més de 100 euros al mes fins a 25.000 referències. Actualment la tarifa és la mateixa tant per a les empreses fabricants dels productes com per a agències de màrqueting que utilitzen la plataforma per gestionar els comptes de tercers, encara que la firma tecnològica sospesa modificar aquesta política de preus.
Acceleració germànica
La companyia va participar l’estiu passat en el programa d’acceleració intensiu Metro, impulsat per Techstars, a Berlín. Una vegada conclòs el programa, Techstars va invertir 120.000 euros en la societat. Com a condició indispensable per rebre aquest capital, Epinium va haver detraslladar la seva seu al Regne Unit, si bé tota l’activitat de la companyia es concentra a les seves oficines del Tecnocampus de Mataró. En total Epinium ha aixecat 400.000 euros i els plans de l’empresa passen per obrir una nova ronda abans de final d’any per continuar creixent i aconseguir que en el futur la seva eina sigui compatible amb altres ‘marketplaces’ com Alibaba. Actualment l’‘start up’ compta amb un equip de sis treballadors, i Carlos Martínez i Miquel Ferrando, cofundadors de la companyia, són el director general i el responsable de tecnologia respectivament.
- Salut pública Els metges avisen de l’expansió de la tinya entre els joves
-
- Al metatars Què és el neuroma de Morton, la malaltia que pateix Letizia: símptomes i causes
- Una història de superació "L’addicció va agafar les regnes de la meva vida"
- Camí de les urnes El PNB agita territori ‘abertzale’ en el seu intent d’evitar el sorpasso de Bildu
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- ¿Per què els espanyols som els únics europeus que utilitzem persianes?
- Dubtes tributaris ¿Cal declarar els bizums a Hisenda en la renda 2021-2022?
- Jubilació La Seguretat Social avisa: jubilar-se als 63 pot comportar penalitzacions
- Ruta Viatge al passat iber