INICIATIVA EMPRESARIAL

Mercadona prova a València la seva nova venda en línia

L'empresa inverteix 12 milions en un centre logístic

zentauroepp36621191 valencia 14 12 16  econom a  supermercado mercadona   presen180521121314

zentauroepp36621191 valencia 14 12 16 econom a supermercado mercadona presen180521121314 / MIGUEL LORENZO

1
Es llegeix en minuts
Nacho Herrero

El primer rusc de Mercadona, els centres logístics que serviran de base per al seu nou model en línia, ha començat aquest dilluns a servir comandes, que es poden fer des de dues aplicacions per a telèfons mòbils (iOS i Android), però també des de la mateixa web de la cadena de supermercats, renovada per a un ús molt més intuïtiu i una navegació més senzilla. Es tracta d’una primera fase de proves i, de moment, només està disponible als districtes més cèntrics de València, malgrat que progressivament s’anirà ampliant fins a cobrir la ciutat sencera i alguns municipis propers. Ara per ara, es demana una compra mínima de 50€ i es cobra el mateix recàrrec (7,21€) que fins ara amb el sistema tradicional, que es manté en marxa. El lliurament es fa a partir de l’endemà de l’encàrrec en vehicles de tres temperatures dissenyats exclusivament per a la companyia, que poden transportar fins a 9 o 15 comandes segons el model.

Notícies relacionades

Al centre logístic de Vara de Quart, un polígon dins de la capital, s’han destinat 12 milions d’euros i en la divisió en línia ja treballen 240 persones, entre enginyers, dissenyadors, atenció al client, especialistes en frescos i repartidors.

Segons la companyia, el principal objectiu d’aquest laboratori és seguir amb el seu propi aprenentatge. “Mercadona és nova en el món digital i hem d’aprendre moltes coses. No obstant, creiem que amb humilitat i esforç, i gràcies que comptem amb la sòlida estructura de Mercadona, estem en una bona posició per abordar el repte”, ha explicat Juana Roig, directora general del projecte en línia i filla de Juan Roig, president i amo de la companyia.