Empresa

Els outlet gestionats per Neinver a Espanya eleven un 6% les seves vendes el 2017

Viladecans The Style Outlets registra un creixement en vendes del 5%

2
Es llegeix en minuts
Europa Press

Els centres outlet gestionats per Neinver a Espanya van augmentar un 6% les seves vendes el 2017, fins a superar els 294 milions d'euros, i van rebre més de 19,3 milions de visites, un 3,5% més que el 2016, segons informa la companyia.

En concret, Neinver gestiona els cinc centres The Style Outlets (Las Rozas, Getafe, San Sebastián de los Reyes, Corunya i Viladecans) i Fashion Outlet Barakaldo, a Biscaia.

Els increments registrats en vendes i trànsit no inclouen Viladecans The Style Outlets, inaugurat a finals d'octubre de 2016, que en els mesos de novembre i desembre de 2017 va registrar un creixement en vendes del 5% respecte al mateix període de l'any anterior.

Segons la companyia, aquest increment és "especialment significatiu" si es té en compte que els dos últims mesos de 2016, Viladecans The Style Outlets celebrava la seva campanya d'obertura registrant xifres rècord.

L'outlet de Barcelona va rebre el 2017 prop de 2 milions i mig de visitants. La despesa del visitant estranger ha suposat el 15% de les vendes totals del centre.

"Estem molt satisfets amb els resultats registrats el 2017, tant per aconseguir un any més que els centres que gestionem continuïn creixent com per fer-ho per sobre de les previsions del sector. El fet d'augmentar les vendes de tots els centres outlet i seguir creixent en afluències en centres que porten una mitjana de quinze anys operant, consolida Neinver i el seu model de gestió com a garantia en la generació de valor d'aquest tipus d'actius", ha afirmat el director de Neinver a Espanya, Eduardo Ceballos.

A més de la tendència a l'alça dels centres outlet', els parcs comercials i d'oci Alegra (San Sebastián de los Reyes, a Madrid) i Nassica (Getafe, a Madrid), que compten tots dos amb un centre The Style Outlets annex, van augmentar una mitjana d'un 11% les seves afluències i un 5% les seves vendes en un any en què el sector preveu uns increments de l'1% i el 3% respectivament.

Notícies relacionades

Segons la companyia, els bons resultats dels dos parcs comercials posen de manifest la tendència a l'alça del concepte Food & Beverage i la importància de la generació de sinergies entre les compres i l'oci.

Al mercat europeu, on Neinver opera actualment quinze centres outlet a Alemanya, Espanya, França, Itàlia i Polònia, la companyia ha tancat el 2017 amb un increment del volum de vendes que s'eleva als 917 milions d'euros i 41,7 milions de visitants.