A les 00.00 hores

Renfe ven 25.000 bitllets de l'AVE a 25 euros

Tenen les mateixes característiques que la Tarifa Promo, per tant no admetran ni canvis ni anul·lacions

sin-ttulo

sin-ttulo

1
Es llegeix en minuts

Renfe ha anunciat la posada a la venda aquesta mitjanit, de dissabte, 24 de febrer, a diumenge, 25, d'una nova tanda de 25.000 bitllets dels seus diferents trens AVE i Llarga Distància a un preu únic de 25 euros. La venda començarà diumenge a les 00.00 hores, quan ja es podran adquirir bitllets que permeten viatjar des del mateix 25 de febrer fins al 28 de maig.

Les places es comercialitzen a través de la pàgina web de Renfe i la resta de canals de venda de la companyia ferroviària, excepte l'app. Són bitllets que tenen les mateixes característiques de la Tarifa Promo de l'empresa i que, per tant, i no admeten canvis ni anul·lacions.

Amb el llançament d'aquest nou paquet de bitllets a 25 euros, la companyia reprèn la iniciativa que va portar a terme en nou ocasions durant l'any passat, en el marc dels actes de commemoració dels 25 anys de la posada en marxa de l'AVE a Espanya.

Nova promoció

La iniciativa va registrar una àmplia resposta, ja que els viatgers esgotaven en menys d'una hora els bitllets quan es posaven a la venda. En aquesta ocasió, Renfe reedita una promoció similar en ocasió de la celebració, el 20 de febrer, dels 10 primers anys de l'AVE a Barcelona.

Durant l'any passat, l'operadora va anar millorant els seus sistemes informatius per evitar els col·lapses que la seva pàgina web va registrar en la venda de les primeres tandes de bitllets. Així, la companyia va duplicar l'ample de banda a internet, va ampliar el nombre de servidors, va bloquejar IPs intrusives i va reforçar tots els canals d'informació i atenció al client.

Consells

Notícies relacionades

Renfe ofereix consells als seus viatgers per facilitar les compres. Així, recomana als passatgers registrar-se prèviament a la web perquè el procés de compra sigui més ràpid.

Renfe aconsella també esborrar la caché del navegador en el cas que es necessiti un nou intent d'entrar a la web per accedir a la venda. "Així, el navegador realitzarà una nova cerca sense recórrer a la informació de què ja disposava en el moment de la cerca anterior, que havia sigut fallida", explica l'empresa.

Temes:

Renfe Trens AVE