APLICACIÓ D'ÈXIT

Wallapop estrena l'opció de pagar per destacar anuncis

L'aplicació de compravenda d'articles comença a monetitzar els seus usuaris

1
Es llegeix en minuts
Josep M. Berengueras
Josep M. Berengueras

Periodista

ver +

Canvis a Wallapop. L'aplicació de compravenda d'compravenda d'articles començarà a facturar després que aquest dilluns hagi estrenat una nova opció perquè els seus usuaris paguin per destacar anuncis. El cost variarà segons el producte i la zona. A les grans ciutats, la majoria d'anuncis costen 1,99 euros per 24 hores.

La nova funcionalitat, denominada Premium, està activa des d'aquest dilluns. Quan un usuari compra aquesta funció, automàticament el seu producte apareixerà en un format més gran i rellevant en el mur de l'aplicació i destacarà per sobre dels altres.

A més, l'anunci de l'article destacat es catapultarà a les primeres posicions del mur a la zona en què es trobi l'usuari. Així mantindrà la funcionalitat de la geolocalització i serà vist per més gent.

Notícies relacionades

"El servei està especialment pensat per a aquells usuaris que es vulguin desfer amb urgència d'articles i no afectarà l'actual funcionament de l'aplicació, que continuarà sent gratuïta", ha assegurat l'empresa en una nota.

Segons la companyia, el preu de la funcionalitat Premium varia en funció del "tipus de producte que es promociona, la seva demanda i la zona on es vulgui promocionar".