BANCA

CaixaBank, millor entitat europea i segona del món en serveis de banca mòbil

És el segon any que l'entitat rep la puntuació més alta del sector

Seu central de {CaixaBank} a la Diagonal de Barcelona.

Seu central de {CaixaBank} a la Diagonal de Barcelona. / JOSEP GARCÍA

1
Es llegeix en minuts

CaixaBank ha rebut la puntuació més alta en l'informe realitzat per Forrester Research '2016 European Mobile Banking Funcionality Benchmark', que examina les aplicacions de banca mòbil d'11 grans entitats financeres 'retail' d'Europa. En total, CaixaBank ha obtingut 85 punts sobre una escala de 100, la millor valoració de tota la banca europea.

Segons ha informat l'entitat catalana aquest divendres en un comunicat, també s'ha situat segona en l'estudi '2016 Global Mobile Banking Functionality Benchmark', que Forrester realitza avaluant les aplicacions de 46 bancs mundials.

Aquest és el segon any consecutiu que CaixaBank obté la puntuació més alta del sector a Europa, i en l'estudi europeu del 2016, Forrester destaca que l'entitat "segueix al davant dels seus competidors a Europa, amb un nivell d'excel·lència" tant en funcionalitats bàsiques, amb una àmplia varietat de possibilitats de transaccions, com en serveis de nova generació i funcionalitats de màrqueting i vendes.

Segons dades del primer semestre del 2016, CaixaBank ha superat els tres milions de clients operatius de banca mòbil al mes, amb un creixement del 16% respecte a l'any passat, i se situa com l'entitat que té més clients actius d'un servei de banca mòbil a Espanya

Pel que fa a nombre d'operacions, durant els sis primers mesos de l'any, CaixaBank ha registrat més de 4,4 milions de moviments i transaccions al dia en el seu canal mòbil, un 55% més que en el mateix període del 2015.

Notícies relacionades

A través del mòbil es realitzen una de cada cinc transaccions de l'entitat, fet que la converteix en el segon canal operatiu dels clients de CaixaBank, només superat pel servei web.

Les opcions més sol·licitades són la consulta de comptes i targetes, els traspassos i transferències i la compravenda de valors, i els productes més contractats a través del mòbil són préstecs, targetes i fons d'inversió.