INICIATIVA

Mango treu una col·lecció especial per als musulmans

La nova línia de roba, a la venda des del 30 de maig, està enfocada al període del Ramadà

icoy34012054 mango presenta su  ltima colecci n para ramad n 160523193635

icoy34012054 mango presenta su ltima colecci n para ramad n 160523193635

1
Es llegeix en minuts

La firma de moda Mango posarà a la venda a partir del 30 de maig vinent una col·lecció enfocada al període de Ramadà i adreçada, per tant, al públic musulmà, tot i que no aclareix si els models seran per a homes i dones o només per a dones.

La proposta inclou peces informals com ara armilles, caftans, camises amples, pantalons ajustats o túniques, però també inclou novetats en les peces de festa com són els vestits llargs, les granotses i les faldilles llargades.

Mango assegura en un comunicat que la internacionalització de les col·leccions forma part del desenvolupament de negoci que estpà aplicant des de fa deu anys en diferents mercats en què està present.

Així, el departament de Col·leccions Especials és l'encarregat de desenvolupar dissenys exclusius "complint els cànons culturals i religiosos de països en diferents zones", com és la del Pròxim Orient.

"Amb més de 45 models, el departament s'encarrega de satisfer les necessitats diàries en les activitats professionals i d'oci de la dona en festivitats tan rellevants com el Ramadà", explica la companyia que presideix Isak Andic.

Notícies relacionades

Mango afirma que "sensibilitzar-se amb les característiques de mercats com l'àrab, l'asiàtic, els països freds" forma part de la seva identitat.

La firma catalana té més de 2.200 botigues en 109 països i el 80% de la facturació prové de mercats exteriors. El 2014 va obtenir unes vendes consolidades de 2.017 milions, xifra que suposa un increment del 9,3 % respecte al 2013, i un benefici de 107 milions d'euros.