ESTRATÈGIA

Inditex fitxa María Fanjul per dirigir el negoci 'on line'

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
MADRID

El Grup Inditex reforça la seva aposta pel comerç electrònic amb la incorporació de María Fanjul, exconsellera delegada del portal Entradas.com, com a nova responsable del seu negoci on line a tot el món.

Fanjul, de 31 anys, coordinarà les botigues a internet de totes les marques que engloba el grup Inditex (Zara, Oysho, Massimo Dutti, Pull&Bear, Berskha, Stradivarius, Zara Home i Uterqüe). Amb dades del 31 de gener del 2014, Zara està present en 26 mercats a través d'internet (s'hi han afegit Mèxic i Corea del Sud recentment), mentre que Pull&Bear està a 18, Massimo Dutti, a 21; Berskha, a 14; Stradivarius, a 13; Oysho, a 13; Zara Home, a 21, i Uterqüe, que compta amb presència en 9 països d'Europa amb la seva botiga on line. Físicament, Inditex està present en 88 mercats dels cinc continents, amb més de 6.460 establiments i més de 128.000 treballadors.,

Notícies relacionades

Fanjul que ocuparà un càrrec de nova creació en la firma fundada per Amancio Ortega, reportarà directament al president executiu d'Inditex.

Zara, la principal ensenya d'Inditex, va iniciar la venda per internet el setembre del 2010 en diversos països europeus, seguint els passos de Zara Home, que va llançar la seva botiga on line el 2007. Una de les últimes decisions de la firma ha estat ampliar la seva oferta a la Xina, amb l'estrena de la botiga on line a la plataforma Tmall, propietat d'Alibaba.