SECTOR DE L'AUTOMOCIÓ
Barcelona tindrà a partir del gener taxis de Nissan fabricats a la ciutat
La NV200 per a transport públic costarà 15.000 euros i arribarà després dels acords per a les flotes de Nova York i Londres

Presentació de la NV200 per a taxi a l’Ajuntament de Barcelona. /
La direcció deNissan i l'Ajuntament de Barcelona han presentat avui el primer model destinat a la flota detaxisfabricat a la ciutat. La versió per a transport públic de la furgonetaNV200es començarà a vendre a partir del gener per 15.000 euros i arribarà a Barcelona després dels acords amb les autoritats municipals de Nova York i Londres.
L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha demanat a la multinacional japonesa que faci un nou pas amb el llançament de la versió elèctrica del mateix vehicle per a la flota de taxis perquè "Barcelona ho necessita". "És cert que ara hi ha alguns problemes tècnics però això anirà canviant", ha destacat Trias en relació amb l'autonomia dels vehicles elèctrics i la disponibilitat de punts de recàrrega.
El director general de flotes de Nissan Europa, Jordi Vila, ha confirmat que la versió elèctrica de la NV200 es començarà a produir a Barcelona a l'octubre gràcies a una inversió de 100 milions que permetrà donar feina a 700 empleats. No obstant, Vila ha demanat un nou marc legal "perquè les ciutats intel·ligents es facin realitat i totes les ciutats tinguin la possibilitat d'instal·lar punts de recàrrega de vehicles elèctrics".
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Protecció al consumidor El Govern espanyol endureix l’atac contra les conegudes com a trucades ‘spam’
- Apunt ‘Ajo y agua’
- Urbanisme L’avinguda de Roma renaixerà el 2027 com a bulevard per passejar