De la fórmula de l'èxit de les sèries espanyoles al comportament psicòtic de Steve McQueen

Set responsables de les sèries espanyoles més vistes de la televisió revelen a 'Dominical' la fórmula de l'èxit

El documental 'Steve McQueen: The Man & Le Mans' retrata l'actor com un faldiller i arrogant durant el rodatge de 'Las 24 horas de Le Mans'

absanchez34049966 portada de dominical 715  del 29 05 2016 castellan160526202028

absanchez34049966 portada de dominical 715 del 29 05 2016 castellan160526202028

1
Es llegeix en minuts

La nova generació de sèries espanyoles ha trobat una fórmula que arrasa en audiència, recull premis, es ven a l'estranger i rep l'aplaudiment dels crítics. La revelen a 'Dominical' set creadors de les produccions més vistes de la televisió ('El Príncipe', 'Velvet', 'Vis a vis', 'Allí abajo', 'Bajo sospecha', 'El Ministerio del Tiempo', 'Mar de plástico', 'El secreto de Puente Viejo'). ¿Els nous ingredients de l'èxit? Temàtiques incòmodes + ritme accelerat + personatges tèrbols + cares poc conegudes + recursos digitals + gravacions en exteriors... “El públic demanava una altra mena de sèries i estàvem obligats a arriscar-nos i innovar. Al final expliquem les històries de sempre, però amb un altre embolcall”, diu Goyo Quintana, creador de ‘Mar de plástico’, ‘Los nuestros’ i ‘El incidente’.

El suplement d'EL PERIÓDICO també retrata un psicòtic Steve McQueen durant el rodatge de la pel·lícula ‘Las 24 horas de Le Mans’. El documental  ‘Steve McQueen: The Man & Le Mans’, que arriba a Espanya el 3 de juny, reflecteix infidelitats, conduccions en estat d'embriaguesa i altres excessos que van pervertir una producció que gairebé no es va poder acabar.

Notícies relacionades

A més, el setmanari entrevista l'actriu colombiana Juana Acosta, que aquest any estrena quatre pel·lícules, entre elles, ‘Acantilado’, adaptació de la novel·la crítica amb les sectes de Lucía Etxebarria. ‘Dominical’ també es desplaça als cais de Florida, escenari de la segona temporada del ‘thriller’ ‘Bloodline’, una de les produccions estrella de Netflix; i a Igualada, al barri industrial on se celebra el REC, festival en què 80 marques tèxtils venen amb grans descomptes. 'Dominical' el converteix en l'escenari d'una producció de moda.

'MUJER HOY'

El setmanari viatja a la Costa Blava per descobrir el nou Navy, l'estil mariner més 'chic', i proposa 59 ‘looks’ per a l'estiu. 'Mujer hoy' també parla amb la dissenyadora mallorquina Rosa Esteva i descobreix Vétements, Koché, Aalto Jacquemus, les noves marques franceses disposades a canviar la moda. A més, reflecteix el canvi de tendència a les passarel·les i a les alfombres vermelles: ja no s'hi llueix escot o cames, l'última moda és lluir espatlles, malucs i cintura. 

Temes:

Sèries