De la fórmula de l'èxit de les sèries espanyoles al comportament psicòtic de Steve McQueen
Set responsables de les sèries espanyoles més vistes de la televisió revelen a 'Dominical' la fórmula de l'èxit
El documental 'Steve McQueen: The Man & Le Mans' retrata l'actor com un faldiller i arrogant durant el rodatge de 'Las 24 horas de Le Mans'
absanchez34049966 portada de dominical 715 del 29 05 2016 castellan160526202028
La nova generació de sèries espanyoles ha trobat una fórmula que arrasa en audiència, recull premis, es ven a l'estranger i rep l'aplaudiment dels crítics. La revelen a 'Dominical' set creadors de les produccions més vistes de la televisió ('El Príncipe', 'Velvet', 'Vis a vis', 'Allí abajo', 'Bajo sospecha', 'El Ministerio del Tiempo', 'Mar de plástico', 'El secreto de Puente Viejo'). ¿Els nous ingredients de l'èxit? Temàtiques incòmodes + ritme accelerat + personatges tèrbols + cares poc conegudes + recursos digitals + gravacions en exteriors... “El públic demanava una altra mena de sèries i estàvem obligats a arriscar-nos i innovar. Al final expliquem les històries de sempre, però amb un altre embolcall”, diu Goyo Quintana, creador de ‘Mar de plástico’, ‘Los nuestros’ i ‘El incidente’.
El suplement d'EL PERIÓDICO també retrata un psicòtic Steve McQueen durant el rodatge de la pel·lícula ‘Las 24 horas de Le Mans’. El documental ‘Steve McQueen: The Man & Le Mans’, que arriba a Espanya el 3 de juny, reflecteix infidelitats, conduccions en estat d'embriaguesa i altres excessos que van pervertir una producció que gairebé no es va poder acabar.
Notícies relacionadesA més, el setmanari entrevista l'actriu colombiana Juana Acosta, que aquest any estrena quatre pel·lícules, entre elles, ‘Acantilado’, adaptació de la novel·la crítica amb les sectes de Lucía Etxebarria. ‘Dominical’ també es desplaça als cais de Florida, escenari de la segona temporada del ‘thriller’ ‘Bloodline’, una de les produccions estrella de Netflix; i a Igualada, al barri industrial on se celebra el REC, festival en què 80 marques tèxtils venen amb grans descomptes. 'Dominical' el converteix en l'escenari d'una producció de moda.
'MUJER HOY'
El setmanari viatja a la Costa Blava per descobrir el nou Navy, l'estil mariner més 'chic', i proposa 59 ‘looks’ per a l'estiu. 'Mujer hoy' també parla amb la dissenyadora mallorquina Rosa Esteva i descobreix Vétements, Koché, Aalto i Jacquemus, les noves marques franceses disposades a canviar la moda. A més, reflecteix el canvi de tendència a les passarel·les i a les alfombres vermelles: ja no s'hi llueix escot o cames, l'última moda és lluir espatlles, malucs i cintura.
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota
- Investigació al gegant asiàtic La UE obre un nou front contra la Xina per les traves a material sanitari europeu
- Millora de les previsions Iberdrola accelera cap a un altre any rècord al duplicar el benefici
- Energia solar Endesa vol «seguretat jurídica» davant l’oposició a les renovables
- Sector immobiliari Catalunya impedirà utilitzar el lloguer de temporada per eludir el límit de preus
- Inflació La meitat dels espanyols han reduït el consum d’energia i aigua