ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA

Cornellà aposta per l'atenció telemàtica amb un nou suport telefònic

El consistori impulsa OAC 360º amb l'objectiu d'evitar aglomeracions a les oficines i millorar el servei ciutadà

Darrere de la iniciativa es troba un equip de professionals experts en servei a la ciutadania i personal especialitzat en suport telefònic

534 ajuntament4

534 ajuntament4

1
Es llegeix en minuts
EFE

L’Ajuntament de Cornellà de Llobregat (Baix Llobregat) posarà en marxa «pròximament» el servei OAC 360º, un sistema perquè els ciutadans puguin fer la majoria dels tràmits de forma telemàtica, sense haver de desplaçar-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).

En un comunicat, el consistori ha explicat aquest dilluns que, a més d’ajudar a reduir la mobilitat, el nou servei pretén millorar l’eficàcia de l’administració local i oferir una millor atenció a la ciutadania, evitar cues innecessàries i tenir una assistència telefònica que permeti resoldre dubtes en el mateix moment de la tramitació.

El servei OAC 360º permet oferir recolzament a la ciutadania per via telemàtica a fi de poder realitzar aquests tràmits més enllà de les hores habituals d’oficina, que solen coincidir amb l’horari laboral de la majoria d’usuaris.

Equip de professionals

Notícies relacionades

L’ajuntament ha detallat que els ciutadans que necessitin ajuda per fer aquests tràmits tindran a la seva disposició un equip de professionals experts en servei a la ciutadania i personal especialitzat en recolzament telefònic davant eventualitats relacionades amb les tecnologies de la informació i la comunicació.

Més notícies de Cornellà en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA.