MODERNITZACIÓ DEL SERVEI VIRTUAL

El sistema en línia de l'Ajuntament de Cornellà es consolida amb gairebé 2.000 tràmits en un mes

El consistori ha modernitzat el servei virtual, imprescindible durant els mesos de confinament, i ha realitzat un total de 1.857 tràmits

24/04/2015 Oficina, ordenadores, trabajo, trabajando, empleo, desempleo, paro, trabajador

24/04/2015 Oficina, ordenadores, trabajo, trabajando, empleo, desempleo, paro, trabajador / EUROPA PRESS (Europa Press)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Ajuntament de Cornellà de Llobregat (Baix Llobregat) ha realitzat un total de 1.857 tràmits en línia durant l’últim mes. El consistori ha modernitzat el servei virtual, que ha sigut imprescindible durant els mesos de confinament.

Aquesta modernització del servei té per objectiu evitar els desplaçaments a les oficines municipals. La gran majoria dels serveis es poden fer des de casa a través de serveis telemàtics i resulta més àgil i còmode, expliquen des del consistori.

La majoria d’aquests tràmits, un 53%, tenen a veure amb la presentació de factures electròniques per part dels proveïdors de l’Ajuntament a través de l’EFACT. D’altres més comuns han sigut la comunicació d’obres en vivendesinstàncies per aportar nova documentació a un expedient o atestats relacionats amb la Guàrdia Urbana.

Torna l’atenció presencial amb cita prèvia

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà atén actualment una mitjana de 50 persones al dia. La majoria, un 66%, per temes relacionats amb el padró municipal d’habitants. Altres dels tràmits presencials més comuns són les gestions relacionades amb l’impost de transmissions patrimonials, tràmits de l’IdCat o de l’impost de béns immobles.

Notícies relacionades

La cita prèvia es demana a través de la pàgina web del consistori i permet a l’usuari conèixer l’estat de la cua, el temps d’atenció o la possibilitat de modificar o cancel·lar la cita.

Més notícies de Cornellà en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA

Temes:

Ajuntaments