ASSISTÈNCIA TELEFÒNICA

Cornellà llança una campanya per evitar l'addicció al mòbil entre els joves durant el confinament

El servei de Tecnoatenció, gestionat per la cooperativa Eines, treballa també amb els centres educatius per incentivar la sobirania digital dels joves en l'ensenyament virtual

instagram

instagram / Jeff Chiu (AP)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El servei municipal de Tecnoatenció de Cornellà ha posat en marxa la campanya ‘El meu compte, el meu control’, dedicada a informar i formar els joves i les seves famílies en l’àmbit de la seguretat a internet, especialment en el terreny de les xarxes socials que freqüenten, com Instagram.

Aquest servei, gestionat per la cooperativa Eines, treballa habitualment amb els joves i les seves famílies tant amb grup com individualment –ara a través de l’atenció telefònica– per tractar les addiccions dels joves a les tecnologies, gràcies al recolzament d’un equip de psicòlegs experts.

En aquests dies de confinament, el projecte s’ha focalitzat especialment a incentivar la sobirania digital dels joves d’una forma segura, més ara que l’ensenyament ha passat a ser virtual, així com en prevenir les addiccions a les xarxes i als jocs, en aquests moments de sobreexposició a l’ús de les TIC.

Notícies relacionades

El servei s’adreça no només als joves, sinó també als pares i mares i a les escoles, entre els que divulga consells per utilitzar correctament les xarxes socials i les noves tecnologies, de manera que puguin advertir també als adolescents sobre qüestions de privacitat i seguretat a internet.

Més notícies de Cornellà a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA