Patrocina:

El Port de Barcelona augmenta la seva aposta en la segona edició de la Barcelona New Economy Week

El Consorci de la Zona Franca de Barcelona i el Port de Barcelona han firmat avui un acord de patrocini pel qual l’entitat serà BAir Sponsor de la segona edició de BNEW

El Port de Barcelona incrementa el seu compromís amb BNEW i participarà activament en les temàtiques associades a la logística i a la sostenibilitat

El Port de Barcelona augmenta la seva aposta en la segona edició de la Barcelona New Economy Week
2
Es llegeix en minuts

El Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB) i el Port de Barcelona han firmat un acord de patrocini per a la pròxima edició de la Barcelona New Economy Week (BNEW), que tindrà lloc del 5 al 8 d’octubre, pel qual l’organisme augmenta la seva aposta de patrocini en la nova edició de l’esdeveniment i tindrà la categoria de BAir Sponsor. Amb aquest conveni, el Port de Barcelona aportarà la seva experiència en matèria de logística i tindrà un paper destacat a BNEW Logistics, un dels verticals per impulsar la reactivació de l’economia. Igualment, l’entitat s’involucrarà també en una altra de les noves temàtiques transversals de l’esdeveniment, la sostenibilitat.

En l’acte de la firma, que ha tingut lloc a les oficines del Port de Barcelona, han sigut presents Mercè Conesa, presidenta del Port de Barcelona, i Pere Navarro, delegat especial de l’Estat en el Consorci de la Zona Franca de Barcelona i president de BNEW.

Pere Navarro ha assenyalat que «agraïm l’estreta involucració de Port de Barcelona que, no només repeteix, sinó que amplia la seva implicació en BNEW, sumant recursos i ‘expertise’. Estem molt orgullosos de continuar incorporant patrocinadors que uneixen esforços amb nosaltres per fer créixer BNEW com la gran cita econòmica de l’any».

Per la seva part, Mercè Conesa ha destacat que «al Port de Barcelona treballem de forma decidida per ser un ‘smart’ port i apostem per espais d’intercanvi de coneixement que facin possible la innovació i la digitalització, dues palanques molt importants per impulsar el desenvolupament de la nova economia. A més de patrocinar el BNEW, volem ajudar amb la nostra experiència i ‘know how’ en aquesta segona edició de l’esdeveniment, com ja vam fer l’any passat en la primera edició».

BNEW Logistics

Amb un format B2B totalment innovador, 100% professional i híbrid, la gran cita econòmica amplia el seu programa fins a deu àrees temàtiques: Mobility, Sustainability, Talent, Science i City, com a novetat, juntament amb Logistics, Digital Industry, Ecommerce, Economic Zones i Real Estate, ja presents en la primera edició. Al seu torn, el CZFB també preveu ampliar el nombre de speakers i passar dels 389 als 700 en aquesta nova edició.

BNEW Logistics abordarà qüestions globals com els nous hàbits de consum i la sostenibilitat en el transport, la reducció d’emissions, les cadenes de subministrament (globalització o regionalització), SaaS per a la democratització d'aquestes, el lideratge femení al sector i la col·laboració publicoprivada en la definició de microhubs urbans; així com assumptes de més profunditat com el canvi climàtic i el seu efecte en les estructures portuàries, la regulació del transport marítim, les possibilitats dels drons per al transport de mercaderies o l’afectació de la impressió 3D a la logística i els reptes del ‘last mile’ i el ‘fullfilment’.

Notícies relacionades

La segona edició de BNEW continuarà apostant per la internacionalització com a element clau, així com per la generació de negocis a través del networking 100% virtual utilitzant intel·ligència artificial, casant interessos i posant en contacte de forma directa a l’oferta i la demanda. Igualment, en l’espai del BVillage les empreses participants podran realitzar presentacions per videoconferència dels seus productes o serveis, així com interrelacionar-se amb els assistents. L’organització espera passar de les 128 empreses presents en aquest espai a les 400 en aquesta nova edició.

La primera edició va atraure la participació d’11.000 assistents, pertanyents a 111 països diferents, el 90% dels quals ho van fer ‘online’.