Impactant vídeo d'un fangar en ciclocròs. ¡Tots a terra!
L'escena s'ha produït als Campionats dels Estats Units
/
El mes de gener, ciclísticament parlant, és l'època de l'any en què se celebren per tot el món els campionats de ciclocròs, la temporada dels quals s'acabarà en unes setmanes per donar pas al ciclisme de carretera. Aquesta especialitat ciclista, gairebé sempre, té un enemic molt peculiar, que és el fang, cosa que destorba i frena el pedaleig dels corredors.
What goes up must come down 😂😂😂 pic.twitter.com/5PBgi88gYa
— Cycling Today (@CyclingTodayEn) 4 de enero de 2017
Aquestes impactants imatges s'han produït durant la disputa del Campionat Nacional de Ciclocròs dels Estats Units, als afores de la ciutat de Hartford, la capital de l'estat de Connecticut, al nord-est de la ciutat de Nova York. L'impossible era mantenir-se dret en la relliscosa baixada.
This stuff is drying out pretty quickly. This is from earlier. pic.twitter.com/U0NdL9nrDf
— HartfordCX17 (@HartfordCX17) 4 de enero de 2017
- Vida saludable Luis Enrique (55 anys): «Faig esport en dejú, i després d’entrenar esmorzo només si em ve de gust. He arribat a sopar sis ous… és un dels aliments amb més nutrients»
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- León XIV, a Barcelona Illa es reuneix amb el Papa i li agraeix la seva «sensibilitat cap a Catalunya»
- Fallada en el «software» Adif emprendrà accions legals contra Siemens pels talls totals de Rodalies d’aquest dimarts
- Mandat de tres anys Llum Rodríguez es converteix en la primera síndica major de la Sindicatura de Comptes
