ENTREVISTA EN COL·LABORACIÓ AMB BBVA

«Hem de protegir-nos la pell dels rajos del sol cada dia de l'any»

Masderm formula productes dermocosmètics per cuidar especialment les pells sensibles

Enric Vilagrà, CEO de la companyia, insisteix en la necessitat d'utilitzar una protecció adequada

masderm

masderm

3
Es llegeix en minuts
Víctor Fúser

-Masderm elabora productes dermatològics per a la cura de les pells sensibles. ¿Hi ha més persones de les que es creu amb aquest tipus de pell? 

-Més del 50% de la població té el que els dermatòlegs anomenen ‘pell sensible’, és a dir, aquelles pells que mostren una especial sensibilitat a elements normalment externs com la contaminació, la mala alimentació, l’estrès, l’exposició solar, l’ús de cosmètics inadequats, els canvis de temperatura, etcètera... És important tenir en compte que la majoria de les pells poden convertir-se en sensibles, depenent de l’estat de salut i estil de vida de la persona, estació de l’any o del medi ambient.

-¿Quines característiques té aquest tipus de pell i quines solucions ofereixen des de Masderm?

La pell sensible pot classificar-se com a natural, reactiva o ocasional. En el primer cas, són aquelles que des del naixement es mostren fines, seques, envermelleixen amb facilitat i ocasionalment pateixen patologies com la dermatitis. Les reactives són aquelles que reaccionen de forma inapropiada, envermellint-se davant de factors externs com canvis de temperatura o tractaments estètics com el píling. Les ocasionals reaccionen en moments puntuals, com canvis hormonals, estrès, fatiga, mala alimentació... A Masderm oferim productes per a la cura de la pell sensible avalats per dermatòlegs, cosa que confereix al nostre client un plus de confiança en la nostra marca.

-Amb l’arribada de l’estiu, ¿som realment conscients de la necessitat de protecció?

-Un canvi de temperatura afecta sempre qualsevol tipus de pell, però sobretot la pell sensible. Tot i que cada vegada som més conscients de la importància de protegir-nos dels rajos ultraviolats, hem de tenir en compte que el melanoma és el càncer de pell més greu i amb una prevalença cada vegada més alta. Per tant, no només afecta la nostra pell estèticament, amb l’envelliment prematur a través d’arrugues i taques, sinó que també pot provocar una greu malaltia. A més, científicament s’ha demostrat que la llum digital que desprenen dispositius com el mòbil, l’ordinador o la televisió, amb una llarga exposició també afavoreixen aquest envelliment de la pell.

Per tant, tot i que la millor protecció per a la pell és la no-exposició a raigs ultraviolats i digitals, la realitat és que en el nostre dia a dia hi estem exposats. Per tant, ens hem d’aplicar cada dia de l’any, tal com ens indiquen els dermatòlegs, un fotoprotector amb una protecció òptima de 50+ contra els rajos UVB/UVA/HVE (llum blava). A Masderm hem llançat el Sunscreen Proaging 50+, un innovador fotoprotector amb totes aquestes característiques, que a més s’absorbeix ràpidament, amb una textura lleugera, i que protegeix la pell de la pol·lució. També té el que nosaltres anomenem efecte ‘proaging’, és a dir, que combat els signes de l’envelliment de la pell gràcies a més del 82% dels ingredients naturals.

-¿De quina manera han afrontat com a empresa el confinament? 

-Com totes les empreses ‘e-commerce’, els primers dies vam estar expectants del comportament del consumidor ‘online’. Vam veure que teníem una oportunitat de donar-nos a conèixer a nous clients i, a més, vam decidir que estratègicament per a nosaltres era vital poder aportar a la societat, en un moment de pandèmia sanitària, algun producte o servei per col·laborar en aquesta crisi. Per això vam decidir canviar la nostra estratègia en temps rècord, i vam realitzar diferents accions:

Va llançar el gel Desimas per a la neteja i hidratació de les mans, i en vam fer, des de la primera setmana del confinament, més de 100 donacions a sanitaris d’hospitals, centres de salut i residències de tot Espanya. També vam aportar fons a la causa #JoEmCorono i als Bancs d’Aliments. Així mateix, vam oferir gratuïtament consultes dermatològiques a través de les nostres xarxes socials i vam donar consells sobre com afecta la Covid-19 a la nostra pell i com es pot afrontar. Tot això, amb l’aval de dermatòlegs. En l’àmbit econòmic, es pot destacar el suport rebut per entitats com el BBVA, que ens han ajudat a afrontar la situació actual aportant-nos estabilitat.

Notícies relacionades

-¿Quins reptes tenen davant com a empresa? 

-Estratègicament tenim tres reptes principals. El primer és oferir productes competitius i diferenciadors en un mercat molt atomitzat, i ho estem aconseguint amb productes d’excel·lent qualitat, com el nostre producte estrella, el sèrum facial trifàsic. El segon és que cada vegada més dermatòlegs coneguin els nostres productes per prescriure’ls als seus pacients. I el tercer, iniciar una internacionalització a mitjà termini a través de l’expansió de la nostra marca a les xarxes socials.

Temes:

BBVA