El 50% dels clients de bellesa a Espanya reserven cita a través del mòbil

El portal Bellahora també revela que el 'target' que més utilitza aquest tipus d'aplicació és en un 75% dones i 25% homes

1
Es llegeix en minuts

Segons un estudi recent del portal de reserves especialitzat en bellesa Bellahora, el 50% dels usuaris reserven hora a través del seu telèfon mòbil o tauleta. Un fet que constata el canvi que ja es pot visualitzar en altres sectors com la restauració i que ara també afecta el gremi de la bellesa i l'estètica.

Notícies relacionades

A més, els usuaris reserven la cita amb el centre de bellesa amb una antelació de 36 hores i ho fan els dimecres i dijous per assistir els divendres i dissabtes als centres. El servei més demanat és el tallat dels cabells, seguit de la manicura, la higiene facial i la depilació làser en dones, mentre que en homes repeteix el tallat dels cabells però el segueix el massatge i l'spa.

El 'target' que més utilitza aquest tipus d'aplicació és en un 75% dones i en un 25% homes, mentre que l'edat mitjana és de 28 a 40 anys. En un 50% dels casos repeteixen aquesta fórmula per reservar hora, i un 30% dels usuaris de Bellahora reserven via 'on line' unes tres vegades al mes. És una manera senzilla, ja que poden reservar hora en diferents centres de perruqueria, estètica i spa des del seu telèfon mòbil sense la necessitat de trucar ni buscar.