El Regne Unit veta la 'malaltissa primor' de Saint Laurent

L'autoritat britànica considera que es tracta d'una publicitat "irresponsable"

L’anunci d’Yves Saint Laurent que ha sigut prohibit al Regne Unit per l’Advertising Standards Authority (ASA).

L’anunci d’Yves Saint Laurent que ha sigut prohibit al Regne Unit per l’Advertising Standards Authority (ASA).

1
Es llegeix en minuts

La firma francesa de moda Saint Laurent mai ha temut l'escàndol i segurament per això no entén que la Gran Bretanya prohibeixi la seva nova campanya. L'Advertising Standards Authority (ASA), associació que vetlla per una publicitat de confiança que té la moda al seu punt de mira, ha vetat l'anunci de la 'maison' per culpa de la "malaltissa primor" de la model.

Un  anònim es va queixar a l'ASA amb motiu de l'espot de Saint Laurent en l'edició britànica de la revista 'Elle'. Una campanya "irresponsable" per la figura de la protagonista, que transmetia una imatge poc saludable, segons  la BBC.

Notícies relacionades

La direcció de la casa ha respost a l'ASA que no està d'acord amb l'afirmació que la model (Kiki Willems) està massa prima, però no han aportat una resposta detallada, com es recull a l'informe de l'entitat britànica.

Per la seva part, l'ASA considera que la posa de la model, la llum i els colors utilitzats emfatitzen un físic "molt prim". Segons ells, "el pes de la model és insuficient i l'anunci és irresponsable", i per tant han dictaminat que l'espot no pot tornar a aparèixer.