La cara més natural de julia Roberts
L'actriu és la nova imatge de la firma Calzedonia
La marca de llenceria Calzedonia estrena 'Life is a journey', la campanya per a aquesta tardor-hivern 2014 i com cada temporada ho fa en gran. En aquesta ocasió ha comptat amb l'actriu internacional Julia Roberts per al seu nou anunci de televisió en què interpreta el món d'una dona.
Delicadesa, paisatge i feminitat són tres dels adjectius amb què podríem definir l'anunci de la firma italiana, una producció cinematogràfica molt cuidada que comença en forma de somni a Escòcia i finalitza a París.
La intèrpret de 'Blancanieves' llueix un 'look' i maquillatge molt natural i el somriure que la fa única apareix espectacular. La catedral de Notre Dame, el Sena o la torre Eiffel són alguns dels emblemàtics escenaris d'aquest viatge que acaba amb l'alba en una bonica casa de camp als afores de Florència.
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Els polítics escalfen motors entre llibres, roses i sondejos
- L’‘abril’ celebra els llibres amb una vetllada irrepetible al Dry Martini
- Sant Jordi obre la campanya electoral amb una desfilada de candidats
- L’autògraf es venja del ‘selfie’ al Sant Jordi Musical de la Damm