Les estrelles llancen el seu elixir de bellesa

Madonna, Miranda kerr, Salma Hayek, Beyoncé i Jennifer Lopez s'apunten al negoci del 'beauty'

Miranda Kerr presenta la seva línia cosmètica Kora Organics.

Miranda Kerr presenta la seva línia cosmètica Kora Organics.
mrocagente beyonce perfume140331125106
mrocagente jennifer lopez
mrocagente beyonce perfum
mrocacanal bellesa miranda kerr

/

3
Es llegeix en minuts

Aquests dies, Madonna ha sorprès els seus fans en la seva faceta d’empresària amb una nova línia de cosmètics per a dones a les quals els agrada cuidar-se tant com a ella. La diva del pop fins i tot ha difós un vídeo a Youtube per donar a conèixer les virtuts de les cremes i sèrums de la línia MDNA Skin, el mateix nom de la seva nova gira i del seu últim disc. El seu elixir de la joventut es basa en les virtuts del fang procedent de Montecatini Terme, un municipi italià de la Toscana i de moment només es comercialitza al Japó per 300 euros.

Aquest és només l’últim exemple d’una tendència: cada vegada hi ha més estrelles del cine, la música i la passarel·la que s’apunten al negoci del beauty pels avantatjosos beneficis que els aporta.I si no que l’hi preguntin a Jennifer Lopez, una de les pioneres. El 2001 es va embarcar en una aventura batejada com a JYLO, que no és una altra cosa que la comercialització d’una àmplia gamma de perfums, gels i cremes. En el llançament de la seva primera essència, Glow, la cantant va explicar a la revista People que s’havia inspirat en «coses tan simples com la frescor del vent». Simple però rendible, ja que avui té al mercat set perfums.

La seva amiga Beyoncé tampoc es queda curta, perquè posseeix una col·lecció de nou fragàncies. S’ha de destacar, a més a més, que la primera, Heat, ha venut des de la seva aparició, el 2010, més que cap altre perfum al món.

Sarah Jessica Parker també ha decidit compaginar els platós amb el negoci de la bellesa. Fa quatre anys, la protagonista de Sexo en Nueva York va decidir treure partit de l’èxit de la sèrie i va llançar un perfum inspirat en el seu personatge. L’actriu, que ja compta amb nou fragàncies, va dir llavors que va elegir essències que li recordaven Carrie Bradshaw. «Ara entenc com la gent percep Carrie. Transmet una idea de llibertat i possibilitats», va explicar la intèrpret al Vogue britànic.

La seva companya de professió Salma Hayek ha creat Nuance, una línia de maquillatge, productes per als cabells i per a la cura de la pell que es basa en ingredients exòtics procedents de la seva terra, Mèxic. Per a l’actriu, la família és part fonamental de la seva nova empresa, ja que la seva cosmètica combina l’ampli coneixement de la seva àvia en fórmules casolanes i l’última tecnologia

Una altra actriu que no solament conquista amb els seus treballs per al cine és Drew Barrymore, artífex de Flower Beauty, una col·lecció de maquillatge. La intèrpret assegura que ha participat de ple en el procés d’elaboració del producte i que el més important és oferir al públic una cosmètica de qualitat i accessible per a totes les dones del planeta.

N’és una bona prova que la marca es ven en supermercats i farmàcies de tot Estats Units.En aquesta relació no hi podien faltar les models, paradigma de la bellesa física. Miranda Kerr és la impulsora de Kora Organics, que, segons les seves pròpies paraules, reflecteix «la passió per viure una vida saludable i orgànica» que vol «compartir amb tot el món». Aquesta gamma low cost inclou productes facials i corporals creats amb ingredients naturals com l’oli d’argan, lavanda, romaní, àloe vera i oli de rosa mosqueta, entre altres. 

Notícies relacionades

També la model d’origen somali Iman ha caigut en la temptació. La dona de David Bowie triomfa amb la seva línia especialitzada per a pells fosques, Iman Cosmetics, que brinda una immensa carta de colors de maquillatge tan innovadors com accessibles.

Per acabar, cal esmentar les germanes Kardashian, creadores de Kroma Beauty, una línia dirigida a aquelles dones que volen estar glamuroses però que disposen d’un pressupost limitat, encara que aquest no sigui precisament el cas de les adinerades germanes.