A SANT ANTONI
Barcelona crea una targeta de descomptes per al comerç local
Els seus usuaris rebran gratificacions de, com a mínim, un 1% del valor de la compra en punts, intercanviables en pròximes transaccions
rjulve45676844 barcelona 29 10 2018 barcelona entrada en marcha nueva ta181029141654 /
Barcelona ha estrenat aquest dilluns la targeta Viba,que està destinada a promocionar el comerç de proximitat de la ciutat, amb l’eslògan ‘Compra al barri, viu Barcelona’. De moment, la iniciativa comença amb 64 comerços de Sant Antoni, amb la intenció d’expandir-se a tota la ciutat. Amb la targeta de fidelització, cada vegada que els ciutadans comprin als mercats i comerços afegits a la iniciativa “acumularan punts, obtindran descomptes i podran accedir a promocions especials”, segons han anunciat des del’ajuntament.
El projecte, que s’ha presentat en un comerç del barri de Sant Antoni, convida els barcelonins a crear-se la seva pròpia targeta Viba, que es pot obtenir tant en format físic com digital i servirà per premiar els que comprin als comerços de barri, ja que els seus usuaris rebran gratificacions de, com a mínim, un 1% del valor de la seva compra en punts, que seran intercanviables en pròximes transaccions, inicialment al mateix establiment.
Els interessats en obtenir la targeta de forma digital, podran fer-ho registrant-se al web www.viba.barcelona o bé descarregant-sel’aplicació Viba,disponible per a dispositius Andoid i iOS. Des de les dues plataformes es podrà consultar el saldo acumulat i les ofertes disponibles. D’altra banda, els que vulguin tenir la targeta física podran aconseguir-la als punts d’informació que hi ha habilitats al mercat de Sant Antoni i el del Ninot.
Modernitzar el petit comerç
Agustí Colom, regidor de Turisme, Comerç i Mercats ha remarcat la importància que el petit comerç s’aferri a l’ús de les noves tecnologies, per poder competir amb les grans empreses: “Aquesta targeta és la porta d’entrada a la digitalització del comerç de proximitat. Tots els estudis que hem fet ens han revelat que aquest és el gran repte a què s’ha d’enfrontar el petit comerç, que és el que dona vida a la ciutat”, ha dit.
Aquesta iniciativa s’ha posat en marxa a 30 comerços al mercat de Sant Antoni i 34 més de l’eix Sant Antoni Comerç i “té la voluntat d’anar creixent en el conjunt de la ciutat i que s’hi vagin incorporant tots i cada un dels establiments que tenim a Barcelona”, segons ha assegurat el regidor.
Notícies relacionadesVicenç García, propietari d’una botiga de roba masculina oberta pels seus avis fa més de 100 anys, s’ha mostrat entusiasmat amb la iniciativa: “Per a nosaltres és una gran satisfacció poder participar en la modernització del comerç”, ha declarat.
“Així, el petit comerç, que de manera individual podria tenir un cost elevat, tindrà la capacitat d’oferir ofertes i promocions per guanyar-se la fidelitat dels seus clients”, ha conclòs Colom.
- INVESTIGACIÓ Un regidor del PP a Esplugues va colar com a despeses del partit factures pròpies
- Chery inicia el desembarcament xinès en el motor espanyol
- LES SEQÜELES DE L’ELIMINACIÓ EUROPEA Tensió al vestidor del Barça
- Vine a escalar i queda't a dormir
- Seguretat Social Espanya haurà d’ajustar les pensions en 12.000 milions
- CELEBRACIONS ¿Quan és el Dia de la Mare 2020? Dates de tots els països
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Seguretat Social Arriba el juny: bon mes per a aquests jubilats que cobraran 6.000 euros
- PROGRAMACIÓ Set noves produccions en la temporada del Liceu
- Un nom que imprimeix caràcter Dir-se Terricabras