La nit més curta
Unes 60.000 persones celebren la nit de Sant Joan a les platges de Barcelona
Els Bombers han actuat en prop d'un centenar d'incendis relacionats amb la celebració
Unes 60.000 persones, una xifra similar a la del 2017, han celebrat la revetlla de Sant Joan a les platges de Barcelona.revetlla de Sant Joan Barcelona A les 6.30 hores del matí els serveis de neteja han iniciat les tasques de condicionament recollint 20 tones de residus, tant dels contenidors com dels sorrals, on un any més s’ha demostrat l’incivisme de molts ciutadans. A les 9.50 hores totes les platges estaven obertes al públic.
Els Bombers de Barcelona han realitzat 131 serveis des de les 20.00 hores de dissabte fins a les 8.00 hores de diumenge. Han actuat en 85 incendis relacionats amb la celebració de la revetlla, la majoria contenidors i matolls que han cremat. També han col·laborat amb els Bombers de la Generalitat en l’extinció d’un incendi que ha cremat al voltant de 600 metres quadrats a la zona de Finestrelles.
Notícies relacionadesLa Guàrdia Urbana ha dut a terme 94 proves d’alcoholèmia, de les quals 2 han donat positiu.
El corredor d’enllaç subterrani de l’estació de metro d’Urquinaona ha estat tancat durant les primeres hores de la matinada per aglomeració de persones.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels