Campanya

El tramvia de Barcelona visibilitza la vulnerabilitat de les dones en el transport públic

El Tram inicia una campanya de conscienciació

tram / periodico

1
Es llegeix en minuts

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, aquest 8 de març, el tramvia de Barcelona, el Tram, impulsa una campanya que pretén donar visibilitat a la situació de vulnerabilitat en què es troben les dones en el transport públic. Aquesta iniciativa és el resultat d'un estudi que han realitzat la Unió Internacional dels Transports Públics i el World Bank Group a nivell internacional. Segons aquest estudi, el 80% de les dones tenen por de ser assetjades quan viatgen en transport públic.

La campanya, que té com a lema Per un transport públic inclusiu: ¡Il·luminem-lo!, reivindica un "Transport públic per a mi, per a tu, per a tothom" i parteix de la idea que és urgent actuar i ajudar a oferir un entorn segur per a tothom. En aquest context, el Tram desplegarà la campanya amb la col·locació de cartells a l'interior de tots els tramvies de totes les línies del Trambaix i el Trambesòs, i a través dels diferents canals informatius, web i les xarxes socials.