Campanya
El tramvia de Barcelona visibilitza la vulnerabilitat de les dones en el transport públic
El Tram inicia una campanya de conscienciació
Amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, aquest 8 de març, el tramvia de Barcelona, el Tram, impulsa una campanya que pretén donar visibilitat a la situació de vulnerabilitat en què es troben les dones en el transport públic. Aquesta iniciativa és el resultat d'un estudi que han realitzat la Unió Internacional dels Transports Públics i el World Bank Group a nivell internacional. Segons aquest estudi, el 80% de les dones tenen por de ser assetjades quan viatgen en transport públic.
La campanya, que té com a lema Per un transport públic inclusiu: ¡Il·luminem-lo!, reivindica un "Transport públic per a mi, per a tu, per a tothom" i parteix de la idea que és urgent actuar i ajudar a oferir un entorn segur per a tothom. En aquest context, el Tram desplegarà la campanya amb la col·locació de cartells a l'interior de tots els tramvies de totes les línies del Trambaix i el Trambesòs, i a través dels diferents canals informatius, web i les xarxes socials.
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Els polítics escalfen motors entre llibres, roses i sondejos
- L’‘abril’ celebra els llibres amb una vetllada irrepetible al Dry Martini
- Sant Jordi obre la campanya electoral amb una desfilada de candidats
- L’autògraf es venja del ‘selfie’ al Sant Jordi Musical de la Damm