DES D'AQUEST DIMARTS

BTV canvia la seva marca i es converteix en betevé

La pretensió, segons la cadena, és "(re)connectar amb la ciutat, sobrepassar els límits territorials de la ciutat i superar els elements més icònics"

sadsad

sadsad

1
Es llegeix en minuts

La televisió municipal BTV canvia aquest dimarts la seva marca i visualització gràfica i es converteix en betevé per "(re)connectar amb la ciutat, sobrepassar els límits territorials de la ciutat i superar els elements més icònics".

La cadena abandona l'acrònim de tres lletres i la denominació Barcelona Televisió que permet "deixar enrere" dues paraules: Barcelona com a territori i la televisió en referència a l'aparell, ha informat en una carta.

L'emissora sosté que la verbalització de la marca en minúscules té també un raonament que "va més enllà d'un tema estètic" i que comunica una marca natural i pròxima.

Notícies relacionades

La cadena assenyala que la mirada de betevé "s'alinea amb la realitat quotidiana dels ciutadans, que es converteix en l'eix central d'un plantejament dels continguts més enllà del territori, l'espai, el suport o el moment".

La nova marca es veurà a partir d'aquest dimarts en la identitat sonora aplicada al 91.0 FM, la gràfica en les diferents pantalles i suports, i una web que permetrà projectar millor els continguts i relacionar-se amb els ciutadans.