DES D'AQUEST DIMARTS
BTV canvia la seva marca i es converteix en betevé
La pretensió, segons la cadena, és "(re)connectar amb la ciutat, sobrepassar els límits territorials de la ciutat i superar els elements més icònics"
sadsad
La televisió municipal BTV canvia aquest dimarts la seva marca i visualització gràfica i es converteix en betevé per "(re)connectar amb la ciutat, sobrepassar els límits territorials de la ciutat i superar els elements més icònics".
La cadena abandona l'acrònim de tres lletres i la denominació Barcelona Televisió que permet "deixar enrere" dues paraules: Barcelona com a territori i la televisió en referència a l'aparell, ha informat en una carta.
L'emissora sosté que la verbalització de la marca en minúscules té també un raonament que "va més enllà d'un tema estètic" i que comunica una marca natural i pròxima.
Notícies relacionadesLa cadena assenyala que la mirada de betevé "s'alinea amb la realitat quotidiana dels ciutadans, que es converteix en l'eix central d'un plantejament dels continguts més enllà del territori, l'espai, el suport o el moment".
La nova marca es veurà a partir d'aquest dimarts en la identitat sonora aplicada al 91.0 FM, la gràfica en les diferents pantalles i suports, i una web que permetrà projectar millor els continguts i relacionar-se amb els ciutadans.
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota