el retorn d'una de les ficcions de mÉs èxit
'El internado' torna a A-3 per desvelar la identitat del traïdor
Cristina Marcos interpreta la nova professora de Filosofia de la Laguna Negra
La sèrie incorpora tres joves actors: Nani Jiménez, J. Ángel Trigo i Natalia López

L’elenc de la sèrie de Globomedia, en la presentació de la nova temporada. /
Marcos, Carolina, Iván, Victoria, Julia o Roque. Entre aquest sextet hi ha el traïdor d’El internado, la sèrie de Globomedia que torna avui a Antena 3 (22.15 hores) en una sisena temporada que promet revelar la identitat de l’alumne que juga a dues bandes. Tot i que els que segueixen la seva pista no ho tindran fàcil: el traïdor està disposat a fer el que sigui per seguir en l’anonimat. Els nois ensopeguen amb una dificultat afegida: descobreixen que estan infectats i que només Noiret (Carlos Leal) pot donar-los la medicina que els manté amb vida. Si el des-obeeixen, moriran en 48 hores.
Amb aquests esquers, la cadena de San Sebastián de los Reyes pretén reeditar els èxits de l’última temporada, quanEl internado va aconseguir batre el seu rècord d’audiència amb una quota del 21,7% i més de 3,4 milions d’espectadors de mitjana.
Per mantenir o superar el nivell, la productora Globomedia ha enriquit el repartiment amb la incorporació d’una actriu de luxe, la veterana Cristina Marcos, que encarna la nova professora de Filosofia, i de tres joves intèrprets: Nani Jiménez, com a Amaia, una alumna exemplar, simpàtica i molt atractiva; José Ángel Trigo, com a Rubén, un alumne veterà, cregut, narcisista, xulo i molt ambiciós, i Natalia López, en el paper de Clara, l’exigent, disciplinada i tenaç professora de dansa. Aquesta artista es va formar en Dansa a l’Institut del Teatre de Barcelona, va ser ballarina professional del Ballet Clàssic de Saragossa durant tres anys i model de passarel·la. La seva primera col·laboració a la tele va ser aCelebrities(La Sexta).
COM VA ACABAR I COM COMENÇA / Els fans de la sèrie deuen recordar que després de 43 capítols, molta tensió i diverses morts, al final de la cinquena temporada Marcos va descobrir que Héctor, l’exdirector de l’internat, era Samuel Espí, el germà de la seva mare, i Iván va admetre que María era la seva mare biològica. Però en l’últim moment, al noi li comença a sagnar el nas, com els va passar a tres personatges que ara estan morts. Mentrestant, Fermín assisteix a la sala nazi a una escena terrible: després de disparar a Rebeca i forcejar amb el cuiner, Camilo, el vell professor de Llatí i membre d’Ottox, es crema davant els seus ulls. També està cremant el cotxe de Fernando, el germà d’Amelia. El jove professor d’Art ha decidit suïcidar-se.
Avui comença el nou curs a la Laguna Negra i els alumnes van arribant a la residència després de les vacances d’estiu. Paula i Evelyn estan encantades de retrobar-se; també ho fan Marcos, Iván, Carolina, Victoria, Julia i Roque, mentre que Lucas ha passat tot l’estiu a l’internat i està molt espantat, perquè diu que al bosc hi ha un monstre que roba menjar de nit...
Els seguidors també deuen estar expectants per saber què ha passat amb Héctor (Luis Merlo), a qui sembla que se l’ha empassat la terra.El internadotorna avui a esborronar l’espectador.
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Protecció al consumidor El Govern espanyol endureix l’atac contra les conegudes com a trucades ‘spam’
- Apunt ‘Ajo y agua’
- Urbanisme L’avinguda de Roma renaixerà el 2027 com a bulevard per passejar