Creixement internacional

eGoGames tanca una ronda de finançament de cinc milions per reforçar la seva posició a nivell global

  • En l’operació han participat Green Mont Fund, GTAK Capital, The Kerving Group i algunes cares conegudes del món de l’esport i negoci

eGoGames tanca una ronda de finançament de cinc milions per reforçar la seva posició a nivell global

Activos

2
Es llegeix en minuts
El Periódico

La plataforma de mobile eSports espanyola eGoGames ha tancat una nova ronda de finançament de cinc milions d’euros a fi de donar un impuls a la seva estratègia internacional i consolidar-se com una empresa líder mundial. 

En l’operació han participat fons professionals com Green Mont Fund, GTAK Capital i The Kerving Group, a més d’alguns famosos esportistes i inversors. Entre els rostres més coneguts es troben el futbolista Mario Suárez, el jugador de bàsquet Fabien Causeur, així com el pilot de F-1 Carlos Sainz. En el seu comunicat, l’empresa destaca que el president de Société Générale a Espanya i Portugal, Donato González, va ser un dels inversors promotors de l’anterior ronda d’inversió a finals del 2019, amb una injecció de capital de tres milions d’euros, i ha tornat a invertir en aquesta ocasió.

«Aquesta nova captació de fons arriba a fi d’accelerar encara més el creixement que hem tingut últimament», explica Alejandro Sáez, CEO i fundador d’eGoGames, que ha posat en relleu els recents acords assolits «amb marques de tot tipus» i el «component filantròpic» de la companyia. «Hem aconseguit convertir-nos, per exemple, en el primer partner en mobile gaming de l’UNICEF i impulsar un moviment únic com el de Gaming For Global Gift», ha aclarit.

eGoGames va néixer l’any 2017 amb la patent d’un ‘software’ –registrat en 179 països– que transforma videojocs senzills de mòbil de sempre en eSports; en els quals la competició està basada en l’habilitat, a l’assegurar un aparellament just entre usuaris amb el mateix nivell de destresa. Des d’aleshores ha estat perfeccionant el seu model de negoci fins que s’ha convertit en l’actual evolució del món del mobile gaming.

Notícies relacionades

Aquesta innovació s’ha produït en part també gràcies a la nova introducció d’una nova via de monetització competitiva per als desenvolupadors de videojocs de telèfon mòbil, ja que es pot realitzar amb les competicions i oferint la possibilitat de jugar gratis sense la necessitat de veure anuncis. «Tan sols un 2% dels 10 milions de desenvolupadors de jocs mòbil del mercat aconsegueix establir un negoci rendible a llarg termini. I això és a causa de la monetització mitjançant mitjans ‘tradicionals’ de pay to win i publicitat que estan quedant obsolets», afegeix Sáez.

Finalment, es pot destacar també que eGoGames ha executat aquest últim any un important desenvolupament de la seva acció B2B, connectant «d’una forma única i pionera negocis tradicionals amb la seva comunitat a través dels videojocs per a mòbil», en paraules de Baldomero Sánchez, director d’Operacions i cofundador d’eGoGames. En aquest àmbit, la ‘start-up’ ressenya la creació de videojocs oficials per a personalitats, com el de Dani García i La Gran Familia Mediterránea.

Temes:

Startups