Entrevista José Moro (Bodegas Emilio Moro): «El vi espanyol ha arribat tard al mercat internacional» 0 Comentaris
CEO de Raventós Codorníu Sergio Fuster (Codorníu): «La ‘marca Espanya’ té un potencial enorme. Som una mica miops» 0 Comentaris
Miguel Ángel López (Siemens): «Aquesta crisi de les matèries primeres és més profunda que les anteriors» 0 Comentaris
Els que deixen empremta Fernando Alonso (Isastur): «El mal que ens fa la pandèmia encara durarà temps» 0 Comentaris
Entrevista Carlos Grau: «Barcelona pot ser referent d’una tecnologia més ètica i inclusiva» Carles Planas Bou 0 Comentaris
Igualtat laboral Eva Blasco (EVAP): «El teletreball pot tornar a replegar la dona a l’espai domèstic» 0 Comentaris
Indústria del ferrocarril Iñigo Parra (Stadler España): «Les economies dels països amb més indústries resisteixen millor la crisi» 0 Comentaris
Sector immobiliari Ismael Clemente (Merlin Properties) «L’efecte del teletreball en la productivitat és un drama» Pablo Allendesalazar 0 Comentaris
Sector automobilístic Jesús Alonso (Ford España): «La crisi dels microxips es pot allargar al 2022» 0 Comentaris
Tomás Fuertes (ElPozo): «Cadascú ha de menjar d’acord amb la seva genètica i la seva edat» 0 Comentaris
Cadena hotelera José María Caballé, president de Servigroup: «Sobren 20 milions de turistes» 0 Comentaris
Conseller delegat de MásMóvil Meinrad Spenger (MásMóvil): «Hem malcriat el client a la recerca del xollo» Sara Ledo 0 Comentaris
De prop Peio Arbeloa (Mahou San Miguel): «En el consum de cervesa pesa molt la marca local» Eduardo López Alonso 0 Comentaris
De prop Íker Barricat (Adecco): «Les empreses van amb cautela en els contractes d’aquesta campanya d’estiu» Gabriel Ubieto 0 Comentaris