Terrassa acull 59 produccions audiovisuals durant el primer semestre

L'impuls de l'activitat publicitària a la ciutat permet registrar en sis mesos les mateixes produccions que es van realitzar durant tot el 2013

1
Es llegeix en minuts
L.M. / Terrassa

L'impuls de l'activitat publicitària als carrers de Terrassa obté molt bons resultats i aconsegueix que durant el primer semestre de 2014 s'hagin realitzat fins a 59 produccions audiovisuals a la ciutat, les mateixes que es van rodar durant tot l'any passat.

El Parc Audiovisual de Catalunya i la Film Office segueixen treballant per atraure més rodatges i incrementar aquestes xifres el segon semestre. Aquest treball es tradueix en la confiança de productors i clients, que troben a Terrassa tant les localitzacions com els requeriments tècnics que necessiten.

Mamma Team, Canada o The Gang són algunes de les companyies que han gravat els espots d'Oppo, E-Bay o KIA, respectivament. Altres coneguts anuncis com l'últim de McDonalds, els de Banc Sabadell o el d'Activia de Danone amb Shakira, se sumen al positiu balanç trimestral de publicitat.

Televisió i cine

Altres gèneres també han tingut cabuda durant aquest període, en què s'han rodat cinc produccions per a televisió entre les quals destaquen el rodatge d'algunes seqüències de la sèrie ‘39+1’ de TV-3, del programa d'Alex Gorina ‘Sala 33’ i del programa literari de TVE ‘Página 2’.

Notícies relacionades

Els directors de cine també compten amb Terrassa com a localització per a les seves pel·lícules. Així ho han fet Jose Antonio Bayona, que escalfa motors per al rodatge d'‘Un monstruo viene a verme’, i la productora Volcano Films, que està ultimant els detalls en les localitzacions escollides del Parc per rodar el film ‘Evolution’ durant els pròxims mesos.

Més notícies de Terrassa