canvis en el consum

L'ordinador ja és el dispositiu preferit per mirar la televisió

Segons un estudi, només un 23% de persones segueixen els programes a través del televisor

jgblanco35840976 una usuaria delante de su ordenador con microsoft windows170424102816

jgblanco35840976 una usuaria delante de su ordenador con microsoft windows170424102816 / RICARD FADRIQUE

1
Es llegeix en minuts

Els hàbits en el consum televisiu estan canviant a passos agegantats. Així ho confirma una enquesta recent que afirma que el públic ja prefereix els ordinadors i els portàtils als televisors per visualitzar continguts televisius.

Segons un estudi d'Accenture, fet 'on line' entre 26.000 consumidors de 26 països, el percentatge de persones que prefereixen mirar programes de televisió als televisors es va desplomar un 55% en l'últim any, i va passar del 52% al 23%.

L'informe de consum televisiu, presentat a Las Vegas, revela que els consumidors prefereixen cada vegada més mirar programes de televisió en dispositius com ordinadors portàtils ordinadors portàtils i de sobretaula i en telèfons intel·ligents.

L'ORDINADOR, LÍDER AMB EL 42%

Més de quatre de cada 10 consumidors (42%) van dir que preferirien veure programes de televisió en un ordinador portàtil o d'escriptori, davant el 32% de l'enquesta de l'any passat. I el 13% va assegurar que prefereix veure programes de televisió als seus telèfons intel·ligents, en comparació amb el 10% de l'any passat.

Aquesta tendència s'ha accentuat en els últims quatre anys, ja que el 2014 l'enquesta va revelar que gairebé dos terços (65%) dels consumidors preferien el televisor per mirar programes de televisió.

En canvi, els últims resultats mostren que només un de cada cinc consumidors (19%) ara prefereix veure les competicions esportives al televisor, davant el 38% de l'enquesta de l'any anterior.

Notícies relacionades

"El domini del televisor com a dispositiu d'entreteniment irrefutable està acabant", ha assegurat en un comunicat Gavin Mann, director global de la cadena de distribució d'Accenture.

Mann ha fet referència a "la creixent comoditat, disponibilitat i qualitat de contingut més personalitzat i atractiu en ordinadors portàtils i de sobretaula i telèfons intel·ligents" per explicar aquesta tendència.