INFORME MENSUAL
Tele 5 compleix dos anys i tres mesos com a líder d'Espanya
La cadena de Mediaset torna a ser també la més vista a Catalunya, davant de TV-3, que perd empenta
zentauroepp36126680 britain football soccer manchester city v fc barcelona u161201140800 /
La coneguda fórmula de Tele 5 no caduca. O almenys això demostren les dades d'audiència, que certifiquen que programes tan veterans com 'Gran hermano', 'Sálvame', 'El programa de Ana Rosa', 'Pasapalabra', 'La voz'..., segueixen sent els preferits pel gruix dels teleespectadors, fins al punt que han permès que la cadena de Mediaset compleixi 27 mesos consecutius (dos anys i tres mesos) com la més vista d'Espanya. Fins i tot a Catalunya, on TV-3, en un altre temps líder, va perdent empenta a poc a poc.
Segons les dades d'audiència de Kantar Media, Tele 5 ha tancat novembre amb un 14,4 % de quota de pantalla en el conjunt d'Espanya. A Catalunya n'ha tingut prou amb un 12,1% (0,8 punts més que a l'octubre) per ser la primera, davant de TV-3, que es queda en un 11,3% (una dècima menys que a l'octubre).
Segons l'informe mensual de Barlovento Comunicación, amb dades de Kantar Media, els informatius de Tele 5 han sigut els més vistos, en la ponderació de l'audiència mitjana de les dues edicions de migdia i nit. Així, és líder en l'edició de nit de dilluns a diumenge, mentre que TVE-1 destaca amb els seus 'Telediaris' en la de sobretaula, també durant tots els dies de la setmana.
En canvi, a Catalunya, els informatius segueixen sent un gènere en què TV-3 no té rival: els 'Telenotícies' de la tele autonòmica catalana encapçalen la relació de programes més vistos del mes, llista en què també apareixen dos de els seus pilars a la graella setmanal, 'Merlí' i 'Polònia'.
EL FUTBOL, EL MÉS VIST
Una altra de les alegries del mes de TV-3 ha sigut, com no podia ser d'una altra manera, el Barça. El partit de la Champions dels blaugranes contra el Manchester City El partit de la Champions Manchester Cityde l'1 de novembre (que els blaugranes van perdre per un clar 3-1) és el programa més vist del mes a Catalunya, amb una mitjana d'1.184.000 espectadors (35,7%). De fet, aquest partit, que TV-3 va emetre simultàniament amb Antena 3, també va ser el més vist en el conjunt d'Espanya, amb 5.980.000 persones (30,1 %), a A-3.
Notícies relacionadesEl consum mitjà de novembre ha sigut de 246 minuts al dia, és a dir, ja s'han tornat a superar les quatre hores diàries davant el televisor per persona. A Catalunya, aquest teleconsum ha sigut menor: 3 hores i 53 minuts per persona i dia. A més, i segons l'informe de Barlovento, al novembre, el 76,6 % de la audiència total espanyola ha vist diàriament la televisió.
Pel que fa als programes amb més presència a Twitter, destaquen 'Gran hermano' (Tele 5), 'Tu cara me suena'.
- INVESTIGACIÓ Un regidor del PP a Esplugues va colar com a despeses del partit factures pròpies
- Chery inicia el desembarcament xinès en el motor espanyol
- LES SEQÜELES DE L’ELIMINACIÓ EUROPEA Tensió al vestidor del Barça
- Vine a escalar i queda't a dormir
- Seguretat Social Espanya haurà d’ajustar les pensions en 12.000 milions