El 'fenomen Mercadona' fa triomfar 'Salvados' en les audiències

El programa d'Évole sobre les llums i les ombres de l'empresa valenciana és líder amb 3,5 milions

 

  / ATRESMEDIA

1
Es llegeix en minuts

'Salvados' va analitzar aquest diumenge, 27 de novembre, l''efecte Mercadona''efecte Mercadona' i va mostrar les llums i les ombres de l'empresa que més ven a Espanya, en una entrega que va liderar les audiències del dia tant en el global d'Espanya com a Catalunya.

El programa de Jordi Évole va mostrar tant la visió positiva sobre la cadena de supermercats valenciana, amb directius, empleats i proveïdors de l'empresa alabant la seva filosofia empresarial, com els punts més foscos, amb extreballadors denunciant clàusules i mètodes de treball abusius (com una empleada que va parlar de la "prohibició no escrita de posar-se malalt").

L''efecte Mercadona' també va tenir 'efecte' en les audiències d'aquest diumenge, i va situar 'Salvados' en el punt més alt del rànquing, amb 3.572.000 teleespectadors i un 17,9% de quota de pantalla. A Catalunya, també es va enfilar al primer lloc de programes més vistos, amb 508.000 seguidors (16,8%).

Després de l'emissió de 'Salvados', el liderat va passar a Antena 3, amb la pel·lícula 'Cuento de invierno' (2.522.000 i 15%), mentre que a Tele 5 'Gran hermano: el debate' va quedar molt despenjat (1.792.000 i 14,3%).

'30 MINUTS' DESTACA

A Catalunya, a part de 'Salvados', també va destacar TV-3 amb '30 minuts' i el reportatge 'Fills retornables' (337.000 i 11,3%) i amb 'Emergències' (327.000 i 11,9%). 

Notícies relacionades

Al darrere es van situar la pel·lícula 'Cuento de invierno' (296.000 i 11,9%) i 'Gran hermano: el debate' (238.000 i 13,1%).

EL BARÇA-REIAL SOCIETAT, ENTRE EL MÉS VIST

El partit del Barça contra el Reial SocietatBarçaReial Societat, que va emetre la plataforma de pagament Movistar+, també es va colar en el rànquing d'audiències a Catalunya com el 12è espai més vist del dia, amb 275.000 teleespectadors (9,3%).