PROMOCIÓ PELS 25 ANYS DE L'ALTA VELOCITAT
Guia per comprar els bitllets de Renfe a 25 euros abans que s'esgotin
Els viatges es comercialitzaran el 25 de juny per al període entre el 3 de juliol i el 10 de setembre
Un tren AVE a l’estació de Sants. /
Renfe posa a la venda aquest diumenge, 25 de juny, a les 00.00 hores el tercer lot de bitllets de tren a 25 euros per trajecte. La promoció forma part d'una campanya amb motiu del 25è aniversari de l'AVE per la qual cosa sortiran a la venda 250.000 bitllets en aquest tren i en Alvia a aquest preu.
La venda es realitzarà en tots els canals de venda, excepte a l''App' Renfe Ticket. La companyia ha informat a la seva pàgina web que el període per viatjar estarà comprès entre el 3 de juliol i el pròxim 10 de setembre del 2017.
Aquests són els cinc consells per comprar bitllets abans que s'esgotin:
1. REGISTRA'T PRIMER A LA WEB
És aconsellable perquè el procés sigui més ràpid, perquè tindràs usuari i contrasenya. Recorda-te'n, a l'hora del registre, d'incloure les dades dels 'viatgers freqüents' per a les persones que comprin bitllets de forma habitual.
2. NO PITGIS F5 TOTA L'ESTONA
Si entres just després de les 00.00 hores, és probable que la web estigui saturada. En aquest cas, deixa transcórrer uns minuts: no ho intentis immediatament després.
3. ESBORRA CACHÉ
Abans de tornar-ho a provar, esborra el caché del teu navegador. D'aquesta manera realitzarà una nova recerca sense recórrer a la informació de què ja disposava en el moment de la recerca anterior, que va ser fallida.
4. PACIÈNCIA I MÉS PACIÈNCIA
Transcorreguts uns minuts i després d'eliminar el caché, torna-hi a entrar. Si has esperat poc temps, és possible que el missatge es reprodueixi. En aquest cas, deixa passar uns minuts més i esborra el caché una altra vegada abans d'entrar-hi de nou.
5. TINGUES UN PLA
Abans de llançar-te a comprar, decideix on, quan i amb qui vols viatjar.
¿ÈXIT O FRACÀS?
En la segona venda, la web es va col·lapsar malgrat els esforços de la companyia, i el ministre de Foment, Íñigo de la Serna, va qualificar d'“èxit rotund” la jornada tot i lamentar els problemes.
Notícies relacionadesEn una hora i 35 minuts es van vendre 32.000 places i la web de la companyia ferroviària va registrar un rècord històric de trànsit, amb 206.000 usuaris i més de 3,6 milions de consultes entre la mitjanit i les 2 hores. Segons la companyia, la web va registrar el doble d'usuaris que en la primera tanda de la campanya (el 25 d'abril) i quatre vegades més consultes. "En l'última promoció, Renfe.com va arribar a rebre més de 25.000 visites per minut, fins a un total de 3 milions de visites en 2 hores", es justifiquen.
Per això, la firma ha posat en marxa un protocol intern amb 70 mesures per reforçar el sistema i l'atenció al client, i així evitar qualsevol problema. Així, s'han duplicat l'ample de banda d'internet i el nombre de servidors, s'han bloquejat IP de robots, s'han millorat els sistemes de recerca, s'ha optimitzat el caché i s'han solucionat els 'colls d'ampolla'.
- MEDI AMBIENT La Guàrdia Civil ratifica que les dades de la incineradora del Besòs són "incoherents"
-
- Salut pública Els metges avisen de l’expansió de la tinya entre els joves
- Al metatars Què és el neuroma de Morton, la malaltia que pateix Letizia: símptomes i causes
- Pedraz sospesa agafar el jutjat del cas Tsunami